BMW 5 Series: Να πώς διέλυσε κάθε ανταγωνισμό στην Ευρώπη
Η BMW 5 Series δεν έχει αντίπαλο στις πωλήσεις επί της ευρωπαϊκής ηπείρου, στο διάστημα από Ιανουάριο μέχρι Απρίλιο
Newsroom | email: info@pronews.gr
Σε μια κατηγορία όπου το κύρος, οι επιδόσεις και οι συνεχείς τεχνολογικές αναβαθμίσεις κρατούν μάρκες -και αγοραστές- σε εγρήγορση, ένα μοντέλο ξεκάθαρα προηγείται. Η 8η γενιά της BMW 5 Series, που κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2023, κυριαρχεί απόλυτα στην κλάση της.
Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2025, ήταν με διαφορά το πιο καλοπουλημένο μοντέλο στην κατηγορία. 20.402 καινούργιες BMW 5 Series ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη, κάτι που αντιπροσωπεύει αύξηση 56% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η Mercedes-Benz παρέδωσε 15.811 E-Class στο ίδιο χρονικό διάστημα. 19% περισσότερες σε ετήσια βάση, αλλά σημαντικά πίσω από τον Βαυαρό ανταγωνιστή. Ακολούθησε η Audi, με τις πωλήσεις των A6 και S6 να φτάνουν τις 13.774 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Στις επόμενες θέσεις βρέθηκαν τα Volvo S90/V90 με 2.722 πωλήσεις, το Lexus ES με 1.397 πωλήσεις, τα Audi A7/S7 με 1.216 και η Maserati Ghibli με μόλις 51 πωλήσεις.
Όσον αφορά τις πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις των τριών premium γερμανικών μπερλίνων, η BMW ηγήθηκε για άλλη μια φορά με την i5 να σημειώνει 8.843 πωλήσεις, 55% περισσότερες από την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου του 2024.
Το Audi A6 e-tron δεν έμεινε πολύ πίσω, με 7.460 καινούργια αυτοκίνητα να βρίσκουν νέο σπιτικό. Συγκριτικά, η ζήτηση για τη Mercedes-Benz EQE μειώθηκε κατά 22%, με 3.740 πωλήσεις μέχρι στιγμής.
Οι τρεις γερμανικές μάρκες συνεχίζουν να προσφέρουν πληθώρα επιλογών αναφορικά με τα κινητήρια σύνολα. Ώστε κάθε αγοραστής να βρίσκει ακριβώς αυτό που του ταιριάζει. Από ντίζελ ως 100% ηλεκτρικές λύσεις.
Ουσιαστικά BEV, plug-in hybrid και πετρέλαιο μοιράζονται την κορυφή, με κάθε λύση να κατέχει ποσοστό πέριξ του 30%. Η βενζίνη βρίσκεται στο 11%, ενώ τα υβριδικά στο μόλις 1,8%.
Τι αμάξωμα όμως προτιμούν οι αγοραστές; Σύμφωνα με το Auto News, περίπου το 60% των αγοραστών στη Γερμανία επιλέγουν βάγκον αντί για σεντάν. Συγκεκριμένα, το 61% των πωλήσεων της BMW i5 αφορά την έκδοση Touring, ενώ το 86% των θερμικών A6 είναι στέισον. Όπως και το 82% των πωλήσεων του A6 e-tron.
Αντίθετα, οι πωλήσεις είναι 50/50 στη Mercedes-Benz E-Class.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.