Η BMW παρουσίασε την M2 CS τον Μάιο και τι καλύτερο από ένα νέο ρεκόρ στο Nürburgring για να συστηθεί στο αγοραστικό κοινό; Το γερμανικό κουπέ γύρισε το Nordschleife σε 7’ 25” 534, επίδοση που την καθιστά το ταχύτερο «compact» μοντέλο στην Πράσινη Κόλαση.
Το ρεκόρ σημειώθηκε στις 11 Απριλίου από τον μηχανικό εξέλιξης της BMW M, Jörg Weidinger. Έτσι, η M2 CS ξεπέρασε το προηγούμενο ρεκόρ κατά οκτώ δευτερόλεπτα, που είχε σημειώσει τον Ιούνιο του 2024 ένα Audi RS3 με 7’ 33” 12.
Πρόκειται για αψιμαχία των δύο γερμανικών εταιρειών. Το RS3 είχε καταρρίψει προηγούμενο ρεκόρ της «απλής» M2 με 7′ 38” 71.
Εκτός από το αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης, η M2 CS διαθέτει μια σειρά από εξαρτήματα από ανθρακονήματα, όπως η οροφή, το καπό, ο πίσω διαχύτης, η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ με ενσωματωμένο ducktail, ακόμα και η κεντρική κονσόλα.
Με τούτα και με κείνα, ζυγίζει 30 kg λιγότερο από την «απλή» M2, ενώ διαθέτει και αναβαθμισμένη ανάρτηση, χαμηλωμένη κατά 8 mm. Ενώ το σύστημα φρένων M Compound μπορεί προαιρετικά να αντικατασταθεί με κάρμπον κεραμικά M Carbon, για ακόμα μεγαλύτερη αντοχή στη θερμική καταπόνηση.
Η καμπίνα της M2 CS είναι φτιαγμένη για οριακή οδήγηση. Τα μπάκετ M Carbon με δέρμα Merino και φωτιζόμενο λογότυπο «CS», εξασφαλίζουν πλευρική στήριξη και ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Το τιμόνι M σε Alcantara, οι ζώνες ασφαλείας M και τα διακοσμητικά CFRP συμπληρώνουν το κόκπιτ υψηλών επιδόσεων.
Στην ελληνική αγορά ξεκινά από τα €138.699,27, €41 χιλιάρικα ακριβότερη από τη Μ2 των €97.697,19. €41 χιλιάρικα για 13 δευτερόλεπτα… Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.