
Η Toyota αναδιαμορφώνει τη στρατηγική της στον τομέα της πολυτέλειας, μετατρέποντας τον λογότυπο Century σε αυτόνομη μάρκα, ενώ παράλληλα υπονοεί μια ευρύτερη, πιο παγκόσμια γκάμα.
Με τη Lexus να αποτελεί ήδη το premium σήμα του ομίλου, είναι λογικό να αναρωτιόμαστε αν οι δύο θα αρχίσουν να αλληλοεπικαλύπτονται.

Ο πρόεδρος Akio Toyoda εξήγησε την απόφασή του να αναβαθμίσει τον ρόλο της Century στην ιεραρχία της μάρκας. Παραδέχτηκε ότι μέχρι τώρα, η ταυτότητά της ήταν κάπως απροσδιόριστη, προσθέτοντας ότι οραματίζεται κάτι «πάνω από τη Lexus».
Ο λογότυπος της Century κοσμεί αυτή τη στιγμή δύο μοντέλα: Μία παραδοσιακή μπερλίνα που παρουσιάστηκε αρχικά το 1967 και ένα μεγάλο SUV που παρουσιάστηκε το 2023. Το πρωτότυπο One of One, που θα κάνει το ντεμπούτο του στο Τόκιο αυτές τις μέρες, αποτελεί προεπισκόπηση ενός πιθανού πολυτελούς κουπέ με αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Η εταιρεία έχει επίσης δείξει μια προτίμηση για εξατομικευμένες δημιουργίες, όπως το μοναδικό Century SUV Cabrio που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τελετουργικές παρελάσεις. Σηματοδοτώντας την προθυμία της να διερευνήσει εξατομικευμένες παραγγελίες, όπως κάνει η Rolls-Royce. Ο Morizo αναφέρθηκε και στη Lexus. Αναγνώρισε ότι οι οικονομίες κλίμακας της Toyota ως κατασκευαστή μαζικής παραγωγής συχνά αναγκάζουν τη Lexus να βασίζεται σε εμπορικά μοντέλα, με όλους τους περιορισμούς που συνεπάγεται κάτι τέτοιο. Σκέψου το LBX και το Yaris Cross, για παράδειγμα. Παρόλα αυτά, πιστεύει ότι η Lexus θα πρέπει «να ξεπεράσει τα όρια» στις ανώτερες κατηγορίες. Το LS Concept, συντομογραφία του Luxury Space, είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό, 6τροχο μίνιβαν τριών σειρών καθισμάτων, που πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του στο Τόκιο. Σύμφωνα με τη Lexus, είναι κάτι περισσότερο από μια απλή σχεδιαστική σπουδή, καθώς αντιπροσωπεύει το όραμα της μάρκας για «μια νέα μορφή πολυτελούς αυτοκινήτου». Ένα μοντέλο που θα μπορούσε ακόμη και να διαδεχθεί το γερασμένο σεντάν LS. Αναλογιζόμενος τη γέννηση της Lexus το 1989, ο Toyoda εξήγησε την επιθυμία του για κάτι πρωτοποριακό στην επόμενη ναυαρχίδα της. «Εκείνη την εποχή, το κορυφαίο αυτοκίνητο της Toyota ήταν το Crown. Πάνω από το Crown, υπήρχαν πολλές ευρωπαϊκές premium μάρκες. Το LS ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που προσπάθησε να ενταχθεί εκεί», είπε. 
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.