
To plug-in hybrid Chery Tiggo 8 είναι ένα μοντέλο με ευρωπαϊκό προσανατολισμό, κινούμενο γύρω από τρεις βασικούς άξονες: Ευρυχωρία, τεχνολογία αιχμής και υψηλή απόδοση.
Με μήκος στα 4,72 m, τοποθετείται στην κατηγορία των D-SUV και ξεχωρίζει για την επιβλητική και μυώδη του εμφάνιση, που εκφράζεται με την μεγάλη εισαγωγή αέρα στη μάσκα. Στο προφίλ οι έντονες νευρώσεις και πτυχώσεις τονίζουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Με την ενιαία μπάρα που ενώνει τα πίσω φώτα να τονίζει ακόμα περισσότερο τον όγκο του αυτοκινήτου.
Το εσωτερικό διακρίνεται για την premium αύρα του, που σε συνδυασμό με τις δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες δημιουργούν ένα ευχάριστο και πλήρως διασυνδεδεμένο περιβάλλον. Η κινεζική φίρμα, που σύντομα θα δούμε και στην Ελλάδα, υπόσχεται πως το Chery Tiggo 8 προσφέρει κορυφαίους χώρους ακόμη και για επτά επιβάτες.

Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με τα πλέον πρόσφατα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης που διαθέτει η Chery στην φαρέτρα της, αποσπώντας την υψηλότερη βαθμολογία πέντε αστέρων στις δοκιμές του ασιατικού NCAP.
Κάτω από το καπό του Tiggo 8, φωλιάζει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης που αποδίδει 204 PS και 310 Nm. Με τους ανθρώπους της Chery, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης να αναφέρουν πως η θερμική απόδοση, το ποσοστό της ενέργειας που παράγεται από την καύση του καυσίμου και μετατρέπεται σε ωφέλιμη μηχανική ισχύ, αντί να χάνεται ως θερμότητα αγγίζει το 44,5% «ούσα μια από τις κορυφαίες στην κατηγορία». 
Εξοπλίζεται επίσης με μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου, που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινηθεί φουλ ηλεκτρικά για 90 km. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η συνδυαστική κατανάλωση, που σύμφωνα με τον (υπεραισιόδοξο) κινεζικό κύκλο δοκιμών αγγίζει το 1lt/100 km.
To Tiggo 8 PHEV θα είναι διαθέσιμο στη Γηραιά Ήπειρο, πιθανότατα και στην ελληνική αγορά, χωρίς όμως ακόμα να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το ακριβές χρονοδιάγραμμα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.