
Εδώ και περίπου ένα μήνα, η Dacia προχωρά σε μια σημαντική αλλαγή στρατηγικής, αναβαθμίζοντας την ονοματολογία των κινητήρων της ώστε να προβάλλεται με μεγαλύτερη σαφήνεια η ήπια υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί ήδη σε μεγάλο μέρος της γκάμας της.
Στόχος της ρουμαντικής φίρμας είναι να καταστεί πιο ευδιάκριτη η διαφορά ανάμεσα σε απλούς θερμικούς κινητήρες κι εκείνους που ενσωματώνουν υβριδικά στοιχεία, προσφέροντας οικονομία καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές χωρίς να επηρεάζεται η οδηγική εμπειρία.
Οι ήπια υβριδικές εκδόσεις βασίζονται σε μια μικρή επιπλέον μπαταρία (12 έως 48V), που ανακτά την ενέργεια κατά την επιβράδυνση και τη χρησιμοποιεί για να υποστηρίξει τον κινητήρα στις επιταχύνσεις και να τροφοδοτήσει ηλεκτρικά συστήματα. Μια λύση που μειώνει -όπως προείπαμε- όχι μόνο την κατανάλωση αλλά και τις εκπομπές CO2.
Μέχρι πρότινος, οι εκδόσεις με ήπια υβριδική τεχνολογία έφεραν την ίδια ονομασία με συμβατικές θερμικές εκδόσεις. Πράγματι λοιπόν, μεταξύ των εκδόσεων TCe 90, TCe 110 και TCe 130, ήταν πολύ δύσκολο να γνωρίζεις ποια είναι η ήπια υβριδική. Ή για την ακρίβεια θα έπρεπε να είσαι πολύ καλά διαβασμένος. Με τη νέα στρατηγική ονοματοδοσίας, η Dacia επιθυμεί να διευκολύνει την κατάσταση. Έτσι λοιπόν, οι στις ήπια υβριδικές εκδόσεις προστίθεται το χαρακτηριστικό «mild hybrid» (mild hybrid 130). Ταυτόχρονα, η ονομασία «TCe 90 CVT» μετατρέπεται σε «TCe 90 auto». Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής επανατοποθέτησης, η Dacia υιοθετεί νέα γραφή για τις τεχνολογίες της ευρύτερα. Αναλυτικότερα, η ονομασία «HYBRID» γίνεται «hybrid», το Spring Electric εμφανίζεται ως «electric», οι εκδόσεις εξοπλισμού γράφονται πλέον με πεζά (essential) και τέλος, το γνωστό σύστημα διπλού καυσίμου «ECO-G» αναγράφεται πλέον ως «Eco-G». Η ανανέωση αυτή προφανώς και δεν αλλάζει τις τεχνολογίες, αλλά κάνει πιο ευδιάκριτο το περιεχόμενο για τον καταναλωτή. Ειδικά σε μια εποχή όπου η εξηλεκτρισμός είναι για τα καλά στη ζωή μας, η σαφής πληροφόρηση γύρω από το είδος του κινητήρα αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα τόσο για την επιλογή του κατάλληλου μοντέλου, όσο και για την επικοινωνιακή ταυτότητα της μάρκας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.