Daihatsu Midget: Η λύση στην επαγγελματική μετακίνηση (βίντεο)
Το Daihatsu Midget επιστρέφει με ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που θα λύσει τα χέρια στον επαγγελματία
Newsroom | email: info@pronews.gr
Το Daihatsu Midget είναι ένα μικροσκοπικό, επαγγελματικό όχημα με έντονη προσωπικότητα. Γεννημένο το 1957 ως ένα μικροσκοπικό τρίτροχο για καταστηματάρχες και διανομείς, διέσχιζε τους στενούς δρόμους της Ιαπωνίας με ευελιξία που θύμιζε μοτοσικλέτα.
Το μοντέλο αναγεννήθηκε το 1996 ως Midget II, συνδυάζοντας ρετρό εμφάνιση και βελτιωμένη συμπεριφορά. Ενώ η παραγωγή έληξε το 2001, φαίνεται ότι η Daihatsu επιθυμεί μια σύγχρονη μετενσάρκωση. Πλέον με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Το πρωτότυπο Daihatsu Midget X έχει αναγεννηθεί ως ένα μικροσκοπικό LCV με εξωτερικό σχεδιασμό εμπνευσμένο από τους προκατόχους του, στρογγυλούς προβολείς LED και κάθετο παρμπρίζ.
Το εσωτερικό διαθέτει κεντρική θέση οδήγησης με αντισυμβατικό τιμόνι. Εκτός από επαγγελματική χρήση, η καρότσα θα του επιτρέπει να χρησιμοποιηθεί σε μια σειρά από παραλλαγές.
Από τη μεταφορά μιας σανίδας του σερφ στην παραλία, έως μερικά τελάρα λαχανικών από έναν τρέντι αγρότη. Η Daihatsu δεν έχει ακόμη δημοσιοποιήσει τις τεχνικές προδιαγραφές του πρωτότυπου.
Ανακοινώνει μόνο ότι «επειδή είναι μικρό, μπορεί να ταιριάξει σε μια ποικιλία τρόπων ζωής», προσθέτοντας ότι «στοχεύει να κάνει τους πάντες ευτυχισμένους».
Προς το παρόν, το Midget X είναι απλώς μια χαριτωμένη ιδέα. Ωστόσο, δεν θα μας εκπλήξει αν εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής, όχι μόνο για την Ιαπωνία αλλά και για πολλές ακόμα αγορές.
Λογικά θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες με το άνοιγμα του Σαλονιού Κινητικότητας της Ιαπωνίας. Το Midget X παρουσιάζεται ως το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της Daihatsu, συνεχίζοντας την αναβίωση σημαντικών μοντέλων από το παρελθόν της.
Η ιαπωνική εταιρεία δεν είναι η μόνη που επενδύει στα ηλεκτρικά επαγγελματικά. Η Renault, η Volvo κι η πλοιοκτήκτρια CMA CGM ίδρυσαν την κοινοπραξία Flexis, με σκοπό να αναπτύξουν νέα επαγγελματικά ηλεκτρικά. Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.