ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Για να στείλεις «και άλλα πολεμικά» σε μια κρίση όπως της Κάσου πρέπει να τα έχεις κιόλας, έτσι;

Δείτε πώς κατασκευάζεται το ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer

H Ford μας ξεναγεί στα άδυτα του εργοστασίου της, στην Κολωνία, δείχνοντας πως κατασκευάζεται το Ford Explorer

Δείτε πώς κατασκευάζεται το ολοκαίνουργιο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer

Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer έρχεται να εγκαινιάσει μια νέα εποχή για την Ford στην Ευρώπη αποτελώντας το πρώτο μιας σειράς νέων EV που έρχονται στη Γηραιά Ήπειρο ώστε να αλλάξουν τα δεδομένα όχι μόνο με τα προηγμένα τους χαρακτηριστικά, αλλά και με τις υψηλές περιβαλλοντικές τους επιδόσεις.

Φυσικό είναι επομένως ένα τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο, όπως το νέο Ford Explorer, να «γεννιέται» σε ένα από τα πλέον σύγχρονα, αυτοματοποιημένα και πράσινα εργοστάσια κατασκευής οχημάτων στον κόσμο: το νέο Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων της Ford που έχει την έδρα του στην Κολωνία.

Το συγκεκριμένο εργοστάσιο που μετασχηματίστηκε ύστερα από επένδυση 2 δισ. δολαρίων του Μπλε Οβάλ, έχει τη δυνατότητα να παράγει ένα Explorer κάθε 54 μόλις δευτερόλεπτα, διαθέτοντας μια ολοκαίνουργια γραμμή παραγωγής, τις πιο προηγμένες εγκαταστάσεις για τη συναρμολόγηση μπαταριών, αλλά και υπερσύγχρονα εργαλεία και αυτοματισμούς που συνολικά καταλαμβάνουν μια επιφάνεια 125 εκταρίων.

Γνωρίζατε ότιΣτη μονάδα της Ford στην Κολωνία έχουν κατασκευαστεί πάνω από 18.000.000 μοντέλα Ford τα τελευταία 90 χρόνια.

Η διαδικασία παραγωγής του ολοκαίνουργιου, αμιγώς ηλεκτρικού Ford Explorer στην Κολωνία ξεκινά με αυτοματοποιημένα καθοδηγούμενα οχήματα να μεταφέρουν διάφορα υλικά και έτοιμα εξαρτήματα στους σταθμούς εργασίας της μονάδας.

Προκειμένου να εξασφαλιστούν κορυφαία επίπεδα ποιότητας και ακρίβειας κατά την κατασκευή, η Ford έχει δημιουργήσει έναν ειδικά διαμορφωμένο κλειστό χώρο στον οποίο η συγκόλληση με λέιζερ της οροφής του αυτοκινήτου στο κυρίως αμάξωμα ολοκληρώνεται με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης. Σε αυτό το τμήμα, ένα πλήθος από ρομπότ αναλαμβάνει εργασίες για τα πάντα – από την επιλογή και την τοποθέτηση των επιμέρους εξαρτημάτων, έως και τη μεταφορά μεγάλων φύλλων μετάλλου.

Γνωρίζατε ότι: Πάνω από 600 ρομπότ που λειτουργούν σαν σε χορογραφία συνεργάζονται για την κατασκευή κάθε νέου Explorer.

Το Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων της Ford Κολωνία είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα φορητό ρομποτικό σύστημα με κάμερες, που λειτουργεί με Τεχνητή Νοημοσύνη ούτως ώστε να σαρώνει το αμάξωμα κάθε νέου αυτοκινήτου και να εντοπίζει τυχόν αποκλίσεις, ενώ τουλάχιστον 1 με 2 αυτοκίνητα επιλέγονται τυχαία κάθε μέρα από τη γραμμή παραγωγής προκειμένου να ελεγχθούν εξονυχιστικά. Ταυτόχρονα, ένα σύστημα μέτρησης υψηλής ακριβείας που επίσης βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη και διαθέτει έναν αισθητήρα ινών φωτονικών κρυστάλλων, ελέγχει βασικά σημεία του αυτοκινήτου.

Γνωρίζατε ότι: Ένας από τους βασικότερους πυλώνες στο Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων της Ford στην Κολωνία είναι η φιλοσοφία «παραγωγής κλειστού βρόχου», που αποτελεί μια διαρκή διαδικασία ανταλλαγής στοιχείων και δεδομένων σε όλα τα στάδια, με στόχο τη δυνατότητα γρήγορων προσαρμογών.

Το βαφείο αποτελεί ένα ακόμα κόσμημα τεχνολογίας του νέου Κέντρου Ηλεκτρικών Οχημάτων της Ford. Εδώ το αμάξωμα του νέου Ford Explorer μετακινείται πραγματοποιώντας εμβαπτισμό για την εξασφάλιση της απαραίτητης αντισκωριακής προστασίας και περιστρέφεται κατά 360 μοίρες μέσα σε κάθε «λουτρό» προκειμένου να αποφευχθεί η εμφάνιση φυσαλίδων αέρα. Στο στάδιο αυτό, το αποσταγμένο νερό που χρησιμοποιείται φιλτράρεται συνεχώς και στη συνέχεια επαναχρησιμοποιείται.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δείτε το video στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.