
Η Mansory κάνει ένα διάλειμμα από την ενασχόλησή της με τις Rolls-Royce και τις Mercedes-Benz G-Class και στρέφει την προσοχή της στη νέα BMW M5. Συχνά απορριπτόμενη ως υπερβολικά βαριά, αλλά ευρέως επαινεμένη μόλις οδηγηθεί, η G90 M5 έχει αποδειχθεί ένα πραγματικό super sedan.
Για τα δεδομένα της Mansory, η εκδοχή της M5 δεν είναι τόσο ακραία όσο θα περιμέναμε. Προφανώς δεν περνά απαρατήρητη, όμως δεν κινείται στα κακόγουστα μονοπάτια που μας έχει συνηθίσει ο Kourosh Mansory.
Όπως πάντα, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος έχει δώσει μεγάλη έμφαση στα εκτεθειμένα μέρη από ανθρακονήματα.

Το μπροστινό μέρος περιλαμβάνει νέο κάτω περίγραμμα στη μάσκα και επιπλέον σπόιλερ, αν και η πιο δραματική αλλαγή εντοπίζεται στο καπό. Οι πρόσθετοι αεραγωγοί στο κέντρο του αποτελούν ίσως την πιο έντονη παρέμβαση – τουλάχιστον εμπρός. Φυσικά, οι αλλαγές δεν σταματούν εκεί. Καλύμματα καθρεπτών από ανθρακονήματα, νέες πλαϊνές ποδιές και κάρμπον λεπτομέρειες γύρω από το σήμα της BMW. Ένα νέο σετ ζαντών 22 ιντσών ολοκληρώνει τις εξωτερικές αλλαγές, γεμίζοντας τις καμάρες και υπονοώντας την επιπλέον ισχύ κάτω από το καπό. Οι σχεδιαστές της Mansory φαίνεται πως εμπνεύστηκαν από το Honda Civic Type R, καθώς έχουν τοποθετήσει τρεις απολήξεις εξάτμισης στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα. Κανένα project της Mansory δεν θα ήταν ολοκληρωμένο χωρίς ριζικές αλλαγές στο εσωτερικό. Ο βελτιωτικός οίκος έχει προσθέσει ανοιχτό μπλε δέρμα στα καθίσματα και στα πάνελ των θυρών. Είναι κάθε άλλο παρά διακριτικό, αλλά για τα δεδομένα της Mansory το λες μάλλον συγκρατημένο. Στην εργοστασιακή του μορφή, ο υβριδικός V8 των 4,4 λίτρων με τα δύο τούρμπο αποδίδει 727 ίππους και 1.000 Nm. Η Mansory ανεβάζει την απόδοση στους 850 ίππους και στα 1.150 Nm. Κι αν κανείς δεν θα έλεγε ότι η νέα BMW M5 υστερεί σε γκάζι, η επιπλέον ισχύς είναι πάντα καλοδεχούμενη. 
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.