Οι Γερμανοί είναι ιδιαίτερα περήφανοι και για την επίδοση της νέας Turbo S στο Nordschleife, όπου βελτίωσε κατά 14 δευτερόλεπτα την επίδοση σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Στο τιμόνι του μοντέλου δοκιμών ήταν ο εργοστασιακός οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister.
Κατάφερε να γυρίσει την Πράσινη Κόλαση σε 7’ 03” 92 και σήμερα κυκλοφόρησε το βίντεο από την απόπειρα του γύρου. Όπως είναι η συνήθης πρακτική για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, πρώτα μπαίνει η ασφάλεια. Οπότε το αυτοκίνητο ήταν εξοπλισμένο με πλήρη κλωβό ασφαλείας, μπάκετ κάθισμα και ζώνη πολλαπλών σημείων.
Φαίνεται επίσης ότι έχουν αφαιρεθεί και κάποιες εσωτερικές επενδύσεις, ίσως για να αντισταθμιστεί το επιπλέον βάρος του κλωβού. Αυτό εξηγεί επίσης γιατί το αυτοκίνητο ακούγεται αρκετά θορυβώδες για 911 Turbo.
Η Porsche ξεκαθάρισε ότι στην απόπειρα του Bergmeister, το αυτοκίνητο ήταν εξοπλισμένο με στάνταρ ελαστικά παραγωγής Pirelli P-Zero R N-spec. Η άλλη επιλογή ελαστικού είναι ένα Goodyear Eagle Supersport 3R.
Προφανώς είναι σπορ ελαστικά, αλλά όχι ημί-σλικ, γεγονός που κάνει τον χρόνο της Turbo S ακόμα πιο εντυπωσιακό. Πρόκειται για το ταχύτερο γυρολόγιο που έχει σημειώσει μη πιστάδικη 911. Δηλαδή όχι GT2 ή GT3.
Πώς στέκεται απέναντί τους; Ο χρόνος της Turbo S είναι περίπου 7,6” πιο αργός από το 6’ 56” 294 του Bergmeister με τη νέα 911 GT3. Ωστόσο, εκείνη ήταν εξοπλισμένη με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R με υψηλότερη πρόσφυση.
Σε έναν αριθμολάγνο κόσμο, υπάρχει η τάση να απαξιώνονται μοντέλα που χρειάζονται περισσότερα από επτά λεπτά για έναν πλήρη γύρο. Οπότε μερικοί μπορεί να μειδιάσουν με το γυρολόγιο της νέας Turbo S.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.