Το νέο FIAT Pandina ξεκινά στην Ελλάδα με δύο εκδόσεις και προσιτή τιμή, συνεχίζοντας την ιστορία του Panda
Newsroom | email: info@pronews.gr
Τον Φεβρουάριο του 2024, η ιταλική φίρμα ανανέωσε το γνωστό σε όλους Panda, τονίζοντας πως στο εξής θα λανσάρεται ως FIAT Pandina.
Το νέο μικρό της FIAT αποτελεί κι επίσημα μέλος της ελληνικής αυτοκινητικής πραγματικότητας, με την εγχώρια αντιπροσωπεία να ανακοινώνει την τιμή του. Που είναι μια από τις πλέον χαμηλές τις αγοράς.
Το FIAT Pandina εξοπλίζεται με ήπια υβριδικό σύστημα που καλύπτει τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 6e-bis και αποτελείται από έναν 3κύλινδρο 1.000άρη βενζινοκινητήρα που αποδίδει 65 ίππους και 92 Nm. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων.
Η μέση κατανάλωση υπολογίζεται σε 5 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 σε 112 g/km. Με πιο απλά λόγια το FIAT Pandina μπορεί να κινείται ελεύθερα στον Δακτύλιο ενώ απαλλάσσεται και από τα τέλη κυκλοφορίας. Διαθέσιμη είναι και η πιο «περιπετειώδης» έκδοση Cross που θυμίζει αστικό SUV, όπως μαρτυρούν τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά αμαξώματος και ο διαφορετικός προφυλακτήρας.
Από τη βασική έκδοση ο εξοπλισμός χαρακτηρίζεται πλήρης μιας και περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, κεντρική οθόνη αφής 7”, νέο τριάκτινο τιμόνι και όλα τα υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας.
Το αυτοκίνητο έρχεται στην Ελλάδα σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού: Icon και Cross. Η αρχική τιμή ορίζεται στις €18.490 για την βασική έκδοση Icon. Με την προωθητική ενέργεια της εγχώρια αντιπροσωπείας, η τιμή πέφτει στις €15.490, καθιστώντας το πιο προσιτό αυτοκίνητο πόλης.
Τέλος, να αναφέρουμε πως το FIAT Pandina καλύπτεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και πέντε χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Δείτε αναλυτικά τις τιμές στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.