
Η συγκεκριμένη Škoda Octavia Grand Coupé RS ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες στο γάλα! Και για αυτό δεν ευθύνεται αποκλειστικά το εκτυφλωτικό χρώμα Mamba Green.
Σε μια εποχή που ακόμη και τα μη SUV βαφτίζονται για εμπορικούς λόγους ως SUV, η τσεχική φίρμα όχι μόνο διατηρεί στην γκάμα της τη μπερλίνα που τη στήριξε όσο κανένα άλλο μοντέλο στη σύγχρονη ιστορία της, αλλά κρατά εν ζωή και τις πιο ειδικές εκδόσεις της, όπως η εικονιζόμενη RS.
Η ανανεωμένη τέταρτη γενιά της Octavia Grand Coupé, όπως τι λένε πλέον οι Τσέχοι, δεν έρχεται απλώς με ένα αισθητικό φρεσκάρισμα από το εργοστάσιο του Mladá Boleslav, αλλά με ουσιαστικές αναβαθμίσεις. Που στην περίπτωση της RS, η Škoda της πήγε ένα βήμα παραπέρα, αποσύροντας τις εκδόσεις ντίζελ και plug-in hybrid -με τα διακριτικά iV, εστιάζοντας για τις σπορ εκδόσεις του μοντέλου αποκλειστικά στη βενζινοκίνητη εκδοχή με τον δίλιτρο TSI.
Η σχεδίαση παραμένει καθαρά… RS, με όλες αυτές τις λεπτομέρειες που τη διαχωρίζουν από τις πιο ταπεινές εκδόσεις. Όπως μαύρα διακοσμητικά στο αμάξωμα, μεγαλύτεροι προφυλακτήρες, ειδικοί λογότυποι, μια διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος και φυσικά, μεγαλύτερες και πιο εντυπωσιακές σε εμφάνιση 19άρες ζάντες αλουμινίου.
Τα παραπάνω πλαισιώνονται πλέον από τα νέα full φώτα LED, με τις χαρακτηριστικές, επίσης LED λωρίδες ημέρας να χαμηλώνουν προς το κέντρο της μάσκας και να την τονίζουν. Τη φρεσκαρισμένη εικόνα συμπληρώνουν οι πίσω ανασχεδιασμένες φωτιστικές μονάδες.
Στο εσωτερικό, η ανανέωση είναι εξίσου μελετημένη. Η συνολική εργονομία παραμένει σε υψηλό επίπεδο, όμως οι νέες επενδύσεις από Alcantara, οι κόκκινες ραφές, τα διακοσμητικά σε look ανθρακονήματος που διατρέχουν το ταμπλό και φυσικά τα μονοκόματα μπάκετ ανεβάζουν όχι μόνο τον πήχη της αισθητικής αλλά και της σπορ διάθεσης. Το τριάκτινο τιμόνι είναι πανέμορφο και γεμάτο αίσθηση, ενώ ο διαθέσιμος χώρος παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του μοντέλου. Είτε πρόκειται για τις πίσω θέσεις είτε για το πορτμπαγκάζ των 600 lt (ή 1.555 lt με τα καθίσματα πεσμένα), η Octavia RS συνεχίζει να είναι ένα από τα πιο πρακτικά και ευρύχωρα σπορ μοντέλα της αγοράς ανεξαρτήτως αμαξώματος και χρημάτων. Η τεχνολογική αναβάθμιση είναι εμφανής με την προσθήκη της νέας 13άρας οθόνης αφής στο κέντρο του ταμπλό. Αν και η Octavia δεν διαθέτει τα Smart Dials των νέων Kodiaq και Superb, οι διακόπτες αφής λειτουργούν σαφώς καλύτερα από το παρελθόν και το αναβαθμισμένο λογισμικό του infotainment έχει πιο εύχρηστο και λογικό σε δομή μενού.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.