ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Περίπτωση Εξάρχου: Για πρώτη φορά χαρίζουν μια Τράπεζα, σε κάποιον που δεν προφυλακίστηκε επειδή είχε λεφτά να πληρώσει την εγγύηση. «Άλλα» κόλπα...

Δοκιμάζουμε το CUPRA Born VZ στη Βαρκελώνη

Είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια καλή γεύση από το πιο σπορ κόμπακτ EV της ισπανικής εταιρείας, το νέο Born VZ

Δοκιμάζουμε το CUPRA Born VZ στη Βαρκελώνη

Η αλήθεια είναι ότι το CUPRA Born δεν είναι το πρώτο μοντέλο που θα μας ερχόταν στο νου για να πούμε «φτιάξτε και μια σπορ έκδοση».

Το ισπανικό κόμπακτ ηλεκτρικό προέρχεται απευθείας από το Volkswagen ID.3, αν και με την ανάλογη αύρα της CUPRA που δίνει αισθητικά εκείνο το κάτι τις που βάζει την υποθήκη για μια τέτοια σκέψη. Ωστόσο, κάτω από τα ρούχα ο Ισπανός κατασκευαστής μας επιφυλάσσει ένα ελκυστικό τεχνικό φύλλο. Και έρχεται να το υπογράψει ανάλογα, βάζοντας το διακριτικό «VZ». Δύο γράμματα που αποτελούν συντομογραφία του «veloz» που στα ισπανικά πάει να πει «γρήγορο». Κάτι ανάλογο που κάνει το Wolfsburg με το διακριτικό «GTX».

Ας δούμε λοιπόν τι λένε τα νούμερα. Το CUPRA Born VZ αποδίδει 325 άλογα και 545 Nm. Η απόδοση που έχει ανακοινώσει ο όμιλος και για το μελλοντικό ID.3 GTX. Το μοτέρ που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ πρόκειται για το σύγχρονο μόνιμου μαγνήτη APP550 από το σουπερμάρκετ της Volkswagen. Αλλά μπουσταρισμένο. Με τα 545 Nm που περνούν στον πίσω άξονα.

Απόδοση που μεταφράζεται σύμφωνα με το εργοστάσιο σε 5,7 δευτερόλεπτα για το σπριντ των 0-100 km/h και σε 200 km/h τελική ταχύτητα -από 160 των άλλων Born. Αναμφισβήτητα εντυπωσιακές επιδόσεις, αν κι εμπρός στα 435 άλογα ενός MG4 Xpower που πιάνει τα πρώτα 100 km/h από στάση σε 3,8” μάλλον δεν λένε και πολλά πράγματα. Βέβαια, τα αυτοκίνητα, ακόμα και τα ηλεκτρικά δεν τα κρίνουμε μόνο για τις επιδόσεις τους στις ευρείες. Κι για την περίπτωση του CUPRA Born VZ, εκτός όμως από τους αριθμούς, η φίρμα της Abrera αναφέρεται εμφατικά σε πολύ πιο δυναμική συμπεριφορά χάρη στο βελτιωμένο set-up του αυτοκινήτου. Νέα ρύθμιση για το πεντάλ του φρένου, πιο σκληρή ανάρτηση, ακριβέστερο τιμόνι…

Στην καμπίνα, η CUPRA έχει επίσης τοποθετήσει νέα καθίσματα Cupbucket της Sabelt, ανάλογα με αυτά που γνωρίσαμε στο Tavascan. Kατασκευασμένα από ανακυκλωμένο ύφασμα Seaqual Yarn και Dinamica, ένα υλικό που περιέχει 73% ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Επιπλέον, το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του Ομίλου Volkswagen υποστηρίζεται από οθόνη 12,9 ιντσών σε σύγκριση με 12 ίντσες προηγουμένως, περιλαμβανομένης μιας φωτιζόμενης μπάρας αφής που ελέγχει τον κλιματισμό και την ένταση του ήχου.

Εξωτερικά, το CUPRA Born VZ διακρίνεται από αρκετές ορατές διαφορές. Ένας λογότυπος «VZ» υπάρχει στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και δύο χρώματα προστέθηκαν στον κατάλογο του αυτοκινήτου: Esterel Green και Midnight Black -με το πρώτο αποκλειστική απόχρωση για το VZ. Ακόμα υπάρχουν δύο νέα ντιζάιν για τις ζάντες, ειδικά σχεδιασμένα για το Born VZ, αναλαμβάνοντας να το ξεχωρίσουν από τα άλλα Born.
Με τον σπορ χαρακτήρα τους να επισημαίνεται από τρισδιάστατα χαλκόχρωμα ένθετα. Η CUPRA διευκρινίζει ότι το Born είναι εξοπλισμένο με φαρδύτερες ζάντες (8,0Jx20” αντί των 7,5Jx19” και 7,5Jx20”), μέρος του αναθεωρημένου set-up για το δυνατότερο Born VZ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.