Ο κινητήρας ντίζελ κουμπώνει ιδανικά στον ομοιογενή, ταξιδιάρικο και ολοκληρωμένο χαρακτήρα του νέου Audi Q5
Newsroom | email: info@pronews.gr
Στην ελληνική αυτοκινητική πραγματικότητα του 2025, ένα δίλιτρο, ντίζελ, μόνιμα τετρακίνητο SUV μοιάζει με δεινόσαυρο. Όχι όμως το νέο Audi Q5.
Η πρώτη γενιά του Audi Q5 συστήθηκε στο κοινό το όχι και τόσο μακρινό 2008. Με τους ανθρώπους του Ingolstadt να έχουν εξ αρχής την πεποίθηση πως έχουν δημιουργήσει ένα νέο best-seller στην κατηγορία των μεσαίων, premium SUV. Αν λοιπόν λάβουμε υπόψιν μας τις σχεδόν τρία εκατομμύρια πωλήσεις των δύο προηγούμενων γενιών φαίνεται πως το κατάφεραν!
Με δεδομένο ότι τα Audi Q4 e-tron και Q6 e-tron είναι ηλεκτρικά, το Q5 τοποθετείται ανάμεσα στο Q3 και το θηριώδες Q8. Και ξεχωρίζει από τις προηγούμενες γενιές χάρη στον ακόμα πιο ώριμο χαρακτήρα. Δεν παίρνει σχεδιαστικά ρίσκα και συνδυάζει με πολύ εύστοχο τρόπο τη διαχρονικά ισορροπημένη και στιβαρή εικόνα με τους τελευταίους σχεδιαστικούς κώδικες της μάρκας.
Η πιο δυναμική και γεμάτη αυτοπεποίθηση όψη του αυτοκινήτου ενισχύεται από τη νέα, οκτάγωνη μάσκα Singleframe που είναι τοποθετημένη ψηλά, τις λειτουργικές αεροκουρτίνες που παροχετεύουν τη ροή του αέρα και την κατευθύνουν πέρα από τους ευμεγέθεις θόλους, οι οποίοι φιλοξενούν τους έξτρα τροχούς των 21” (€3.769).
Και φυσικά, από τον λογότυπο με τους τέσσερις κύκλους που βρίσκεται σε περίοπτη θέση στο κέντρο της μάσκας. Πιο συγκρατημένη αλλά πάντα καλαίσθητη η εικόνα του προφίλ, με έντονες και καθαρές γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμα από τον εμπρός έως τον πίσω προφυλακτήρα, ενισχύοντας την αίσθηση κομψότητας.
Ειδική αναφορά θα πρέπει να γίνει και στα φώτα, μιας και η Audi εστιάζει όλο και περισσότερο στον ψηφιακό φωτισμό. Στο εμπρός μέρος βλέπουμε τα λεπτά φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, την ώρα που πίσω τοποθετούνται ψηφιακά φώτα OLED δεύτερης γενιάς με έξι ψηφιακά πάνελ και 266 τμήματα.
Τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι δύο. Αφενός ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει εμπρός πίσω τη φωτεινή υπογραφή που επιθυμεί από την οθόνη (υπάρχουν οκτώ επιλογές). Και από την άλλη, τα πίσω φώτα OLED μπορούν να επικοινωνούν με το άμεσο περιβάλλον του αυτοκινήτου (Car2X). Εμφανίζοντας, για παράδειγμα, κόκκινα τρίγωνα όταν ανάβουν τα αλάρμ. Όπως είδαμε πρόσφατα και στο A5.
Συνολικά, το πίσω μέρος ξεχωρίζει χάρη στη φινετσάτη και καθαρή σχεδίαση, με τον προφυλακτήρα που είναι πιο ψηλά τοποθετημένος, εκμοντερνίζοντας το σύνολο.
Ως προς τις διαστάσεις, η τρίτη γενιά φτάνει τα 4,71 m που σημαίνει ότι είναι τρεις πόντους μεγαλύτερη από την απελθούσα. Το πλάτος από τα 1,88 m έχει ανέβει στα 1,90 m. Από την άλλη, το ύψος έχει χάσει τέσσερις πόντους (1,62 έναντι 1,66 m), με το μεταξόνιο να έχει παραμείνει αμετάβλητο στα 2,82 m. Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.