
Kαθώς ο στόχος τoυ Ingolstadt είναι μέχρι το 2027 να έχει από ένα ηλεκτρικό μοντέλο σε κάθε κατηγορία της αγοράς, το νέο Audi Q6 e-tron έρχεται να καλύψει το κενό που υπήρχε στα premium μεσαία SUV.
Και αυτό διότι οι Γερμανοί είχαν ήδη στα κόμπακτ SUV το Q4 e-tron που βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ, στη μεγάλη κατηγορία το Q8 e-tron (βασίζεται στην πλατφόρμα MLB EVO), ενώ το RS e-tron πατάει πάνω στην πλατφόρμα J1.
Κάπως έτσι η ανάγκη γέννησης ενός ηλεκτρικού στη μεσαία κατηγορία υλοποιήθηκε με το Q6 e-tron. Του πρώτου 100% ηλεκτρικού μοντέλου παραγωγής, που βασίζεται στην πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE), η οποία αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Porsche και πάνω στην οποία πατά και η ηλεκτρική Macan.
«Με την πλατφόρμα PPE έχουμε τη δυνατότητα να παρουσιάσουμε μοντέλα με υψηλές τεχνικές προδιαγραφές σε διαφορετικές κατηγορίες, επεκτείνοντας τον εξηλεκτρισμό της γκάμας μας», είχε τονίσει ο CEO της Audi, Gernot Dollner στην παρουσίαση του μοντέλου. 
Και πράγματι, όπως θα δούμε και στη συνέχεια, με την αξιοποίηση της νέας αυτής πλατφόρμας έχουμε να κάνουμε με εντελώς νέα δεδομένα. Στο Q6 e-tron υιοθετούνται καινοτόμες τεχνολογίες που έχουν άμεσο αντίκτυπο στους τομείς της απόδοσης, της αυτονομίας, της ταχύτητας φόρτισης, της δυναμικής οδήγησης αλλά και αυτής καθαυτής της σχεδίασης. Μπαταρίες, κινητήρες και αναρτήσεις δεν έχουν κάτι κοινό με τα υπάρχοντα Q4 και Q8, την ώρα που ο κωδικός Ε3 1.2 αναφέρεται στην ολοκαίνουργια ηλεκτρονική αρχιτεκτονική.
Εξωτερικά το νέο ηλεκτρικό SUV της Audi δεν διαφοροποιείται σημαντικά από τη σχεδιαστική γραμμή της εταιρείας. Με μήκος 4,77 m, πλάτος σχεδόν δύο μέτρα, ύψος 1,65 m και μεταξόνιο 2,9 m είναι αυτό που περιμένεις από την κατηγορία. O σχεδιασμός αποπνέει την απαραίτητη σπορ και δυναμική εικόνα, με το εμπρός μέρος να περιβάλλεται από την κλειστή μάσκα Singleframe σε γκρι ή μαύρο χρώμα. Τα μεγάλα ανοίγματα στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα δίνουν μια ξεχωριστή νότα και ξεφεύγουν από την άχρωμη πεπατημένη των 100% ηλεκτρικών μοντέλων.

Ξεχωριστό τόνο δίνουν και οι λεπτές φωτιστικές μονάδες OLED. Στο εμπρός μέρος διαχωρίζονται με αυτά που είναι τοποθετημένα ψηλά να εκτελούν χρέη φώτων ημέρας με οκτώ διαφορετικές φωτεινές υπογραφές (επιλέξιμες από τον οδηγό. Οι προβολείς LED Matrix, έχουν μετακομίσει χαμηλότερα μέσα στις σκουρόχρωμες επιφάνειες, εκατέρωθεν της μάσκας.
Πίσω έχουμε έξι πάνελ με συνολικά 360 ανεξάρτητα τμήματα τα οποία σχηματίζουν μια νέα εικόνα κάθε δέκα χιλιοστά του δευτερολέπτου μέσω αλγόριθμου. Επιπλέον έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν ενεργητικό ρόλο καθώς η ένδειξή τους αλλάζει κι έτσι οι οδηγοί που ακολουθούν μπορούν να ενημερωθούν για ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, ατυχήματα κ.τ.λ.
Στο εσωτερικό τα πράγματα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά. Αρχικά να πούμε πως οι χώροι είναι πλούσιοι χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο και στο επίπεδο πάτωμα. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 526 lt (τα καλώδια αποθηκεύονται κάτω από το διπλό πάτωμα), ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 1.529 lt. Ένα καλό σε μέγεθος frunk, επικουρεί το πορτμπαγκάζ με επιπλέον 64 lt. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού έγινε με γνώμονα την άνεση. Kι αυτό φαίνεται σε κάθε λεπτομέρεια, από τα μονοκόματα εμπρός μπάκετ μέχρι τα υλικά υψηλής ποιότητας με δέρμα και Alcantara να κατέχουν τη μερίδα του λέοντος. Εκεί όμως που το Q6 πραγματικά εντυπωσιάζει είναι η τεχνολογία. Ο οδηγός έχει εμπρός του μια ενιαία πανοραμική οθόνη που φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9” (το Audi Virtual Cockpit Plus) με πολλαπλές επιλογές προβολής και την οθόνη αφής 14,5” για το σύστημα infotainment που για πρώτη φορά χρησιμοποιεί λειτουργικό Android Automotive OS.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.