Φιγουράρει ως ένα σπορ κουπέ SUV, με πολυτελή καμπίνα, μεγάλη μπαταρία, 530 άλογα και καταιγιστικές επιδόσεις
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η BYD συνεχίζει την επιθετική διείσδυσή της στην Ευρώπη με το λανσάρισμα του τελευταίου της ηλεκτρικού, του BYD Sealion 7.
Πρόκειται όπως βλέπετε, για ένα κουπέ SUV, που τοποθετείται ως άμεσος αντίπαλος του Tesla Model Y. Και φιλοδοξεί να κερδίσει το κοινό με σύγχρονες τεχνολογίες και ποιοτική παρουσίαση. Οπότε ας δούμε πώς διαμορφώνεται το τοπίο από αυτή τη νέα έλευση. Ως ένας ακόμη αντίπαλος του Tesla Model Y, το BYD Sealion 7 καλείται να ανταποκριθεί σε πολύ υψηλές προσδοκίες. Προερχόμενο από τον δεύτερο μεγαλύτερο κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο, πίσω από την Tesla, τοποθετείται σε μια γκάμα όπου υπάρχει ακόμη ένα SUV της κατηγορίας αυτής, με πιο κλασική φιγούρα: Το Seal U.
Το BYD Sealion 7 διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Comfort, Design AWD και Excellence AWD. Οι δύο πρώτες μοιράζονται μια μπαταρία 82,5 kWh, ενώ η κορυφαία έκδοση Excellence διαθέτει συστοιχία με 91,3 kWh. Να διευκρινίσουμε, ότι μόνο η βασική έκδοση Comfort είναι πισωκίνητη, με τις άλλες δύο να διαθέτουν επιπλέον έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα για τετρακίνηση.
Δεν υπάρχει λοιπόν πισωκίνητη έκδοση μεγάλης αυτονομίας, καθώς η μεγαλύτερη μπαταρία συνδυάζεται υποχρεωτικά με δύο κινητήρες για μέγιστη αυτονομία 502 km (κατά WLTP). Συγκριτικά, το Tesla Model Y φτάνει έως και τα 622 km θεωρητικής αυτονομίας στην έκδοση Long Range με πίσω κίνηση.
Όσον αφορά την τιμή, η βασική Comfort ξεκινά από τις €49.990, η μεσαία Design που δοκιμάζουμε από τις €52.990 και η κορυφαία από τις €56.490 -όλες χωρίς την κρατική επιδότηση. Συνεπώς, η γκάμα του Sealion 7 βρίσκεται στο ρετιρέ των ηλεκτρικών οικογενειακών SUV από πλευράς τιμολόγησης.
Κι αν κάνουμε τη σύγκριση, το δικό μας μοντέλο κοστίζει ακριβώς όσο κι ένα Tesla Model Y Long Range με τετρακίνηση -τυχαίο; Δεν νομίζω! Από την άλλη, το θετικό σημείο είναι ότι το Sealion 7 καλύπτεται από εγγύηση έξι ετών ή 150.000 km -οκτώ χρόνια ή 200.000 km για την μπαταρία, με ελάχιστη χωρητικότητα στο 70%.
Το BYD Sealion 7 μετρά σε μήκος 4,83 m, δηλαδή τέσσερις πόντους περισσότερους από το ανανεωμένο Tesla Model Y, για παράδειγμα. Η καμπυλόμορφη σχεδίαση του αυτοκινήτου παραπέμπει στον θαλάσσιο κόσμο -όπως το όνομά του και όπως συμβαίνει με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της φίρμας.
Η ίδια έμπνευση συνεχίζεται και στο καμπίνα, με καμπύλες στις επενδύσεις των θυρών και του ταμπλό. Η καμπίνα εντυπωσιάζει εκ πρώτης όψεως με την ποιότητα των υλικών, με δερματίνη που καλύπτει τις ανώτερες επιφάνειες του εσωτερικού, εμπρός πίσω.
Μόνο ορισμένες λεπτομέρειες στο φινίρισμα ίσως εντοπιστούν από τους πιο απαιτητικούς, όπως τα κουμπιά στο τιμόνι ή κάποιες συναρμογές. Αν ήταν να γκρινιάξουμε για κάτι ακόμη, αυτό θα ήταν ο θορυβώδης εξαερισμός, η θερμοκρασία του οποίου μεταβάλλεται πολύ απότομα. Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.