Η Changan πατά Ελλάδα με δύο ηλεκτρικά SUV - δοκιμάζουμε το Deepal S07, αντίπαλο του Tesla Model
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η επέλαση των νέων κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών συνεχίζεται στην ελληνική αγορά, με την Changan και τα αμιγώς ηλεκτρικά SUV της, Changan Deepal S07 και Deepal S05, να αποτελούν τις νεότερες αφίξεις.
Τα δύο πρώτα SUV της φίρμας, από τα πολλά που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια, εισάγονται στην Ελλάδα μέσω της Changan Hellas, θυγατρική της AUTOHELLAS του ομίλου Βασιλάκη, και θέτουν από την πρώτη στιγμή ψηλά τον πήχη. Και όχι άδικα όπως διαπιστώσαμε κατά την επίσημη παρουσία τους στη χώρα μας αλλά και ύστερα από την εκτενέστερη γνωριμία με τη ναυαρχίδα της γκάμας το Deepal S07, που μας παραχωρήθηκε άμεσα για δοκιμή.
Προτού περάσουμε στο ίδιο το μοντέλο, αξίζει να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τη Changan (προφέρεται: Τσάνγκ-αν). Αν και σχετικά άγνωστη μέχρι σήμερα στο ελληνικό κοινό, μόνο αμελητέα δεν μπορεί να θεωρηθεί, καθώς συγκαταλέγεται στις «Big Four» της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας, μαζί με τις BYD, Chery και Geely.
Με ιστορία 163 ετών και περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες εμπειρίας στην αυτοκινητοβιομηχανία, η Changan Automobile έχει εξελιχθεί από πρωτοπόρος της κινεζικής βιομηχανικής ανάπτυξης σε μια διεθνώς αναγνωρισμένη μάρκα με ισχυρό αποτύπωμα παγκοσμίως.
Σήμερα διαθέτει 21 κέντρα παραγωγής και 39 εργοστάσια, εξυπηρετώντας έξι μεγάλες αγορές με εξαγωγές σε 103 χώρες, ενώ απασχολεί πάνω από 145.000 ανθρώπους. Παράλληλα, έχει αναπτύξει ένα παγκόσμιο δίκτυο Έρευνας & Εξέλιξης με δέκα κέντρα σε έξι χώρες -ανάμεσά τους η Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Ιαπωνία, η Ιταλία και η Γερμανία. Μέσα από αυτό το δίκτυο, η εταιρεία επενδύει συστηματικά σε νέες τεχνολογίες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, σε αντίθεση με τις περισσότερες κινεζικές μάρκες που εμφανίστηκαν στην Ευρώπη την τελευταία διετία λανσάροντας απευθείας τα αυτοκίνητά τους, η Changan ακολούθησε διαφορετική στρατηγική. Η παρουσία της στην ήπειρό μας χρονολογείται εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία, καθώς ξεκίνησε με μια περίοδο επενδύσεων σε ευρωπαϊκά κέντρα R&D, ανθρώπινο δυναμικό και σχεδιαστικά στούντιο.
Επιλογή που αποτυπώνεται ξεκάθαρα στη σύγχρονη ταυτότητα των μοντέλων της: Από τη φιλοσοφία της σχεδίασης έως την ποιότητα των υλικών και την αίσθηση κατασκευής, οι ευρωπαϊκές επιρροές είναι παντού παρούσες -με την εμφάνιση, που φέρει μάλιστα και ελληνική υπογραφή, να αποτελεί ίσως το πιο άμεσο και πειστικό δείγμα αυτής της προσέγγισης.
Η εξωτερική εμφάνιση του Deepal S07 αποπνέει σαφή ευρωπαϊκή αισθητική, αποτέλεσμα της δουλειάς που έγινε στο στούντιο της εταιρείας στο Τορίνο από τον Έλληνα σχεδιαστή Γιώργο Κούκο, υπό την εποπτεία του Klaus Zyciora, πρώην επικεφαλής σχεδίασης του Volkswagen Group και κύριου σχεδιαστή των ηλεκτρικών της οικογένειας ID. Το σχεδιαστικό επιτελείο της Changan περιγράφει την εμφάνιση με τη φράση «Symbiotic Aesthetics», υπογραμμίζοντας μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση που στοχεύει να συνδέσει τον χρήστη με την τεχνολογία μέσω της δύναμης του σχεδιασμού.
Στο μάτι, αυτό μεταφράζεται σε έντονες δυναμικές γραμμές, λεπτές φωτιστικές μονάδες με ιδιαίτερη φωτεινή υπογραφή πίσω και σχήμα κουπέ-SUV με πολύ καλό αεροδυναμικό συντελεστή -Cd 0,26. Στις λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει συγκαταλέγονται οι πόρτες χωρίς πλαίσιο και οι χωνευτές χειρολαβές. Επιπλέον, δείχνει πιο κόμπακτ απ’ όσο πραγματικά είναι, καθώς με μήκος που φθάνει τα 4,75 m, πλάτος 1,93 και ύψος 1,62 m, το Deepal S07 είναι ένα μεγάλο SUV στο κάτω άκρο της κατηγορίας D. Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.