Ξεκινώντας από τις €32.990 (τελική τιμή με έξοδα ταξινόμησης), το Chery Tiggo 8 1.6Τ GDI Premium Auto με τα 147 άλογα και κίνηση στους εμπρός τροχούς έρχεται επαρκώς εξοπλισμένο όσον αφορά τα στοιχεία άνεσης και φουλ εξοπλισμένο με συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, και 19άρες αλουμινένιες ζάντες.
Η κορυφαία έκδοση Luxury Auto, όπως η δική μας, κοστίζει €35.990 και προσθέτει πολλές επιπλέον ανέσεις, όπως ηχοσύστημα Sony με 12 ηχεία, ηλεκτρική πίσω πόρτα, ενσωματωμένη κάμερα καταγραφής, σύστημα κλιματισμού για την τρίτη σειρά, πανοραμική γυάλινη ανοιγόμενη οροφή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, κλιματιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα (εμπρός πίσω), θερμαινόμενο παρμπρίζ…Βέβαια, θα μπορούσες να ανέβεις στο Tiggo 8 Plug-in Hybrid 1.5 TGDI Premium Auto με τους 279 PS. Κι έτσι με €37.990 να αποκτήσεις τετρακίνηση με αναβαθμισμένα λάστιχα. Αλλά δεν θα έχεις τον πληθωρικό εξοπλισμό της έκδοσης Luxury του βενζινοκίνητου Tiggo 8. Που σημαίνει ότι η διαφορά για τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι μόλις €2.000. Αναμφίβολα, η τιμολόγηση συνολικά είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό του Tiggo 8, είναι εύκολο να εντυπωσιαστείς από τον όγκο της τεχνολογίας που προσφέρει. Το κεντρικό στοιχείο είναι οι δύο οθόνες, ξεχωριστές, με επίπεδη επιφάνεια. Η οθόνη του infotainment με διαγώνιο 15,6” προσφέρει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto (καθώς και ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης).
Εμπρός από τον οδηγό βρίσκεται η οθόνη οργάνων των 10,25”, η οποία διαθέτει πλήθος μενού και πληροφοριών, περιλαμβανομένης μιας προβολής πλοήγησης πλήρους οθόνης. Που συμπληρώνεται από head-up display στην Luxury. Υπάρχουν κάποιες ιδιορρυθμίες, ιδιαίτερα σε θέματα μετάφρασης στα ελληνικά, αλλά θα λέγαμε ότι πρόκειται για πταίσματα.
Οι ίδιες οι οθόνες είναι αρκετά καλές, με σωστά χρώματα και καλή ευκρίνεια, αν και υπάρχει μια μικρή υστέρηση, ειδικά στην οθόνη οργάνων. Αλλά εδώ μάλλον ψειρίζουμε τα πράγματα. Στη βάση της κεντρικής οθόνης υπάρχει η μπάρα με τα χειριστήρια του κλιματισμού. Πρακτική κι εργονομική θεωρητικά επιλογή, αλλά και λίγο δύσχρηστη εν κινήσει, καθώς βρίσκονται σε λεία επιφάνεια και η έλλειψη απτικής ανάδρασης δεν σε βοηθά. 
Αν δούμε συνολικά την καμπίνα, τα υλικά είναι πολύ καλύτερα απ’ ό,τι θα υπέθετες με βάση την τιμή του αυτοκινήτου. Μαλακό συνθετικό δέρμα και άλλες ποιοτικές πλαστικές επιφάνειες καλύπτουν τα περισσότερα σημεία, με προσαρμοζόμενο ambient φωτισμό 64 χρωμάτων (Luxury) που εκτείνεται σε αρκετά πάνελ. Ακόμη και η ποιότητα των συνθετικών δερμάτινων καθισμάτων είναι εξαιρετική, με πολύ καλή στήριξη και πολλές ρυθμίσεις -ειδικά για τον οδηγό.
Το τιμόνι είναι επενδεδυμένο με δέρμα, ευχάριστο στην αφή, και διαθέτει αρκετά κουμπιά έτσι ώστε να μην χρειάζεται να απομακρύνεις συχνά τα χέρια σου από αυτό.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.