Συνδυάζεται με νέο 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 της Punch Powertrain, που ενσωματώνει ηλεκτρομοτέρ 28 PS και 55 Nm, αντικαθιστώντας το παλαιότερο αυτόματο 8άρι της Aisin. Το σύστημα κίνησης λειτουργεί σε ηλεκτρικό κύκλωμα 48V και τροφοδοτεί μια μικρή μπαταρία 0,43 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από το αριστερό κάθισμα. Το σύνολο αποδίδει 136 PS και 250 Nm.
Σε αυτό το σημείο είναι απαραίτητο να προχωρήσουμε σε μια διευκρίνιση. Στον διαμορφωτή της γαλλικής φίρμας, η έκδοση εμφανίζεται ως Hybrid 145. Δεν έχει αλλάξει η ονομαστική ισχύς του μοτέρ αλλά ο τρόπος υπολογισμού της από τη Citroën. Ειδικότερα, η εταιρεία προσθέτει στην απόδοση του βενζινοκινητήρα κι ένα μέρος της ισχύος του ηλεκτρομοτέρ, φτάνοντας έτσι στα 145 άλογα.
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η 100% ηλεκτρική έκδοση που κάνει πρεμιέρα στο C3 Aircross και βασίζεται στην πλατφόρμα Smart Car. Ο ηλεκτροκινητήρας «Μ2», προϊόν της Emotors (κοινοπραξία μεταξύ του Ομίλου Stellantis και της Nidec Leroy-Somer) αποδίδει 113 PS, 125 Nm και τροφοδοτείται από μπαταρία φωσφορικού λιθίου-σιδήρου (LFP) χωρητικότητας 44 kWh. Μια γνωστή και δοκιμασμένη λύση που εγγυάται ασφάλεια και αξιοπιστία διατηρώντας το κόστος χαμηλά.
Η βασική έκδοση YOU! με τον κινητήρα των 100 ίππων ξεκινά από €18.900, περιλαμβανομένης της τρέχουσας προωθητικής ενέργειας από την ελληνική αντιπροσωπεία. Το ήπια υβριδικό Hybrid 145 στην έκδοση PLUS με το αυτόματο κιβώτιο κοστίζει από €25.000. Τέλος, η ηλεκτρική έκδοση ë-C3 ξεκινά από €27.400, χωρίς να υπολογίζεται η κρατική επιδότηση, ενώ η κορυφαία έκδοση MAX που δοκιμάσαμε τιμάται €31.400.
Ο εξοπλισμός της είναι καλός και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εμπρός και πίσω φώτα LED, έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής 10,25” με σύστημα 3D Navigation, head-up display αλά Citroën, τιμόνι με επένδυση τεχνητού δέρματος, σύστημα επαγωγικής φόρτισης smartphone, αυτόματο κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, καθίσματα Citroën Advanced Comfort, Active Safety Brake, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, Driver Attention Alert, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, Adaptive Cruise Control και πολλά ακόμη.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr