ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Γυμνοσάλιαγκας...

Δοκιμάζουμε το νέο FIAT 600 1.2 Hybrid DCT

Το νέο FIAT 600 γεννήθηκε ηλεκτρικό και συμπληρώθηκε με υβριδική έκδοση για να διευρύνει την εμπορική βάση του

Δοκιμάζουμε το νέο FIAT 600 1.2 Hybrid DCT

ΤΟ FIAT 600 δεν είναι μια νέα σπουδή για την ιταλική φίρμα. Πρωτοπαρουσιάστηκε το 1955 από τους Τορινέζους και σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα της εποχής του.

Η παραγωγή του FIAT 600 αποτέλεσε μέρος της στρατηγικής της ιταλικής φίρμας για την αναζωογόνηση της διαλυμένης ύστερα από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο εγχώριας οικονομίας. Στη δεκαετία του ’50 και του ’60, το FIAT 600 διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στη διάδοση της αυτοκίνησης στην Ευρώπη και έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές για τη χαμηλή του τιμή και το χαμηλό κόστος συντήρησης. Ανοίγοντας ουσιαστικά τον δρόμο στη FIAT για τη μαζική παραγωγή προσιτών αυτοκινήτων εντός κι εκτός Ιταλίας.

Οι καιροί όμως αλλάζουν, η αυτοκινητοβιομηχανία μεταβάλλεται. Και η FIAT είναι μανούλα στο να λανσάρει αυτοκίνητα, συνδέοντάς τα με επιτυχημένα μοντέλα του παρελθόντος. Αυτή τη φορά το κάνει με ένα μοδάτο B-SUV που θέλει να αποτελεί τη φυσική συνέχεια του ιδιαίτερα επιτυχημένου στην ελληνική αγορά 500X.

Η εμφάνισή του νέου 600 είναι το δίχως άλλο σύγχρονη και ελκυστική, σε μια προσπάθεια σύνδεσης του ενδόξου παρελθόντος με το ελπιδοφόρο παρόν και μέλλον της φίρμας. H στενή συγγένεια με το 500 δεν κρύβεται, ακολουθώντας τις γραμμές και τη σχεδιαστική φιλοσοφία ενός αυτοκινήτου που ακόμα και σήμερα κάνει θραύση στην ελληνική αγορά.

Έτσι λοιπόν, η «χαμογελαστή» μάσκα με τα ακροβολισμένες, στρογγυλές φωτιστικές μονάδες τεχνολογίας LED inflector παραμένει, χαρίζοντας ένα πρόσωπο που μπορεί κάλλιστα να σου φτιάξει τη διάθεση. Συνολικά όμως, το εμπρός μέρος σε σχέση με εκείνο του μικρότερου ηλεκτρικού 500 μοιάζει πιο επιβλητικό και μυώδες, με τον μεγάλο λογότυπο «600» να δεσπόζει στο κέντρο. Όπως επίσης και τα δύο νεύρα κατά μήκος του καπό. Δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι το 600 είναι μεγαλύτερο από αυτό που είναι στην πραγματικότητα. Με τα μαύρα πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος με τους λογότυπους «600» να τονίζουν τον πιο περιπετειώδη χαρακτήρα του.

Οι γραμμές και οι καμπύλες του είναι το άκρον άωτον της φινέτσας και της κομψότητας, συνδυάζοντας καθαρές επιφάνειες με διακριτικά φουσκωμένα φτερά. Η ισορροπημένη και άμεσα αναγνωρίσιμη σχεδίαση συνεχίζεται και στο πίσω μέρος, με τα όμορφης αισθητικής φωτιστικά και τη μαύρη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Στα μάτια μας μοιάζει μια πιο τις πιο όμορφες και στιλάτες αφίξεις στην κατηγορία των B-SUV.

Κι αυτό είναι μη τι άλλο ένα σημαντικό εύσημο για το FIAT 600 Hybrid, μιας και η κατηγορία των B-SUV φιλοξενεί όχι μόνο πολλά αλλά και καλαίσθητα στο σύνολό τους μοντέλα.  To 600 όμως καταφέρνει να ξεχωρίζει, ον άμεσα αναγνωρίσιμο, χωρίς περιττές σχεδιαστικές φιοριτούρες. Διατηρώντας το ιταλικό ταπεραμέντο που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της τορινέζικης φίρμας.

«Μπαμπά μπαμπά ένα αμάξι με μάτια», αναφώνησε χαμογελαστό και φανερά ενθουσιασμένο ένα παιδάκι βλέποντας το στον δρόμο. Και αυτός ο παιδικός αυθορμητισμός μας θύμισε τα λεγόμενα των ανθρώπων της FIAT κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίας του 600 στην Ελλάδα.

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.