Το νέο Santa Fe plug-in διαθέτει όλα όσα χρειάζονται για να προσελκύσει και να σαγηνεύσει μεγάλες οικογένειες
Newsroom | email: info@pronews.gr
Στα 25 χρόνια της καριέρας τους, οι τέσσερις προηγούμενες γενιές του Hyundai Santa Fe έπεισαν συνολικά «πάνω από 450.000 πελάτες στην Ευρώπη», λέει η εταιρεία.
Σύμφωνοι, αλλά αυτό σημαίνει λίγο παρακάτω από 19.000 αυτοκίνητα κατά μέσο όρο ανά έτος. Δεν μπορούμε λοιπόν, να μιλάμε για συνταρακτική επιτυχία. Μπορούμε όμως να διευρύνουμε τη γεωγραφική περιοχή. Και για να είμαστε δίκαιοι, πρέπει να τονίσουμε ότι το Hyundai Santa Fe δεν δραστηριοποιείται στην πιο εμπορική ευρωπαϊκή κατηγορία, αυτή των μεγάλων οικογενειακών SUV. Την ίδια περίοδο όμως, αυτές οι τέσσερις γενιές πούλησαν συνολικά 2.048.000 αυτοκίνητα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Οπότε και φαίνεται καθαρά σε ποια αγορά απευθύνεται κυρίως το αυτοκίνητο.
Το τρεντ που θέλει τη «suvοποίηση» της ευρωπαϊκής αγοράς έδωσε το σήμα στη Hyundai ότι υπήρχε περεταίρω περιθώριο δράσης. Ίσως και κενός χώρος για να κατακτήσει, τοποθετούμενη ανάμεσα στους μαζικούς κατασκευαστές (Nissan X-Trail, Peugeot 5008, Renault Espace/Rafale) και τους παραδοσιακούς premium (Audi Q5, BMW Χ3/Χ5, Mercedes GLC/GLE…), υπό τον όρο -πιθανόν- να παίξει ένα διαφορετικό χαρτί.
Το Hyundai Santa Fe υπήρξε εξάλλου πάντα σημείο εμπορικής αναφοράς ανάμεσα στα μεγάλα οικογενειακά SUV. Και αυτή η νέα έκδοση plug-in hybrid σηματοδοτεί πραγματική εξέλιξη. Με εκσυγχρονισμένες γραμμές, πιο έντονη παρουσία και προηγμένες τεχνολογίες, απομακρύνεται ακόμη περισσότερο από το κλασικό SUV. Με αυτή την εκδοχή των 253 ίππων να συνδυάζει την αποδοτικότητα μιας εξηλεκτρισμένης πλατφόρμας με επιδόσεις κατάλληλες τόσο για τις καθημερινές μετακινήσεις όσο και για τις οικογενειακές αποδράσεις.
Το νέο Hyundai Santa Fe φιγουράρει με εντυπωσιακό και μοντέρνο σχεδιασμό που τραβά αμέσως την προσοχή. Θυμίζει -και όχι χωρίς λόγο- τα αμερικανικά θηρία, έναν στόχο απόλυτα ταιριαστό.
Με μήκος 4,83 m (δηλαδή +4,5 εκατοστά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά), το νέο Santa Fe -βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα με τον προκάτοχό του- τοποθετείται σε μια εξειδικευμένη κατηγορία της αγοράς, όπου πρακτικά συναντά μόνο το ξαδέρφι του, το Kia Sorento. Αλλά όπως είπαμε, το μεγάλο του ατού εδώ ονομάζεται «σχεδίαση». Διότι δεν μοιάζει με κανένα άλλο. Κάποιοι ίσως διακρίνουν επιρροές από παλαιότερο Land Rover Discovery, ίσως και το Defender: Μακρύ επίπεδο καπό, κάθετο παρμπρίζ, μακριά και αδρή γραμμή παραθύρων, εκτεταμένος πίσω πρόβολος.
Από την άλλη, η φαρδιά μάσκα του και η χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή, με φώτα LED, πλαισιωμένη από φώτα ημέρας σε σχήμα «Η» είναι κάτι τις το επιβλητικό -χώρια που δεν το έχουμε ξαναδεί.
Οι σμιλεμένες γραμμές και οι καλοσχηματισμένες επιφάνειες από πλάγια καταφέρνουν να δημιουργήσουν μια στιβαρή και μυώδη παρουσία. Το προφίλ χαρακτηρίζεται, άλλωστε, από γενναιόδωρους όγκους, προσθέτοντας μια αίσθηση αυστηρότητας χωρίς να χάνει σε κομψότητα.
Στο πίσω μέρος, τα φώτα πάλι σε μοτίβο «Η», με τη μαύρη λωρίδα να εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, τονίζουν την ευρεία και επιβλητική του όψη. Σαφώς, το νέο Santa Fe με την τετραγωνισμένη σιλουέτα παραπέμπει στο στιλ του παλιακού off-road, παραμένοντας όμως με ένα έξυπνο τρόπο απόλυτα σύγχρονο. Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.