Με μήκος 4,50 m, πλάτος 1,86 και ύψος 1,68 m, το Jaecoo 7 SHS ανήκει στην κατηγορία των C-SUV και βασίζει τον σχεδιασμό του σε απλές γραμμές, καθαρούς όγκους και κάμποσα έντονα σχεδιαστικά στοιχεία. Πρώτα απ’ όλα, η τεράστια μάσκα με τις κάθετες γρίλιες που έρχεται σε έντονη αντίθεση με τα πολύ λεπτά φώτα ημέρας, των οποίων το μοτίβο σε σκακιέρα προσφέρει ιδιαιτερότητα στην εμφάνιση. 
Τα κύρια φώτα βρίσκονται χαμηλότερα, ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα, ακριβώς πάνω από τα ανοίγματα που κατευθύνουν τον αέρα σαν «κουρτίνα» γύρω από τους εμπρός τροχούς. Το προφίλ είναι λιτό, με διακριτικά φουσκωμένα φτερά, αναδυόμενες χειρολαβές θυρών και αιωρούμενη οροφή, χάρη στις μαύρες κολόνες παρμπρίζ και πίσω παραθύρου. Οι ζάντες με τις πέντε ακτίνες και με την κλειστή σχεδίαση συμβάλλουν σε αυτή την αίσθηση ρευστότητας, με την ελαφριά κλίση της οροφής προς τα πίσω να προσθέτει μια νότα δυναμισμού.Το πίσω μέρος, πιο ουδέτερο, διαθέτει φωτεινή λωρίδα σε όλο το πλάτος, επάνω από την αναγραφή «JAECOO» στο κέντρο, καθώς και τα φλας και τα φώτα όπισθεν στις άκρες, όλα τοποθετημένα σε διαφανές πλαίσιο. Κάποιοι μπορεί να διακρίνουν μια ελαφριά ομοιότητα με το Range Rover Evoque… αλλά ας πούμε ότι συνολικά το αποτέλεσμα είναι συνεκτικό και αρκούντως διαφορετικό έτσι ώστε να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
Η πρώτη πραγματική έκπληξη έρχεται από το εσωτερικό του κινεζικού SUV, που διαθέτει καμπίνα λιτή, κομψή και πολύ καλοφτιαγμένη. Συνδυάζοντας μαλακά και σκληρά υλικά, κάποια μάλιστα ανακυκλωμένα, αναδύει αίσθηση προφανούς ποιότητας, που επιβεβαιώνεται και στην αφή. Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός ενισχύει αυτή τη θετική εντύπωση, παρόλο που δεν είχαμε στα χέρια μας την τοπ έκδοση Exclusive με δυνατότητα επιλογής 128 χρωμάτων. 
Όπως συχνά συμβαίνει με τους κατασκευαστές της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, το ταμπλό κυριαρχείται από μια μεγάλη κεντρική οθόνη. Κάθετη, με διαγώνιο 14,8 ιντσών, διαθέτει υψηλή ανάλυση και κομψά γραφικά, αν και τα μενού -παρότι πλήρη- δεν είναι πάντα ιδιαίτερα διαισθητικά, παρόλο που εμπνέονται ξεκάθαρα από το σύστημα της Tesla.
Ευτυχώς, η διάταξη αφήνει μόνιμα διαθέσιμη μια μπάρα με άμεση πρόσβαση στις ρυθμίσεις του κλιματισμού. Μια απλή «σάρωση» με το δάχτυλο από πάνω προς τα κάτω, αλά smartphone, εμφανίζει σύνοψη των συντομεύσεων, όπως την απενεργοποίηση ορισμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης. Έξυπνο! Από την άλλη, δεν μπορούν να αποθηκευτούν σε ένα προφίλ οδηγού, ορισμένες παράμετροι οδήγησης, όπως το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας από τα φρένα, οπότε πρέπει να ρυθμίζονται εκ νέου κάθε φορά που ξεκινάς.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.