Το πιο προσιτό pick-up της ελληνικής αγοράς, KGM Musso Grand, συνδυάζει χαμηλή τιμή και πολλά πλεονεκτήματα
Newsroom | email: info@pronews.gr
Μαζί με το Torres Hybrid, το νέο KGM Musso Grand είναι το σημαντικότερο μοντέλο της κορεατικής φίρμας στην ελληνική αγορά. Ένα σύγχρονο pick-up που καλείται να αποδείξει πως μπορεί να συνδυάσει τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα με τις σύγχρονες ανέσεις.
Στην αυτοκινητική πραγματικότητα, τα pick-up δεν είναι μόνο εργαλεία δουλειάς. Ακολουθούν μια πολυχρηστική προσέγγιση, καθώς με την ίδια ευκολία που θα φορτωθούν με ευρωπαλέτες, μπάλες με άχυρο και κάθε είδους φορτίο θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν μεγάλα ταξίδια και να κινηθούν με πολλές αξιώσεις σε δύσβατα μονοπάτια.
Κοινώς, δεν απευθύνονται μόνο στον επαγγελματία αλλά και σε όσους αναζητούν ένα γνήσιο και αξιόπιστο 4×4. Αυτή ακριβώς τη φιλοσοφία ενστερνίζεται το Musso Grand.
Το πρώτο πράγμα που σε προδιαθέτει θετικά στο KGM Musso Grand είναι η σχεδίαση. Σημείο αναφοράς η μεγάλη μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες που προσυπογράφει το επιβλητικό και γεμάτο αυτοπεποίθηση παρουσιαστικό του κορεατικού pick-up. Με τα κομψά φώτα -LED τα ημέρας- να εκμοντερνίζουν ακόμα περισσότερο το σύνολο.
Στο πλάι και προς τα πίσω, το Musso Grand δεν είναι το ίδιο εντυπωσιακό. Είναι όμως ώριμο και σχεδιαστικά συνεπές, με τις γραμμές να δένουν αρμονικά με το δυναμικό και αρρενωπό σύνολο. Από άποψη διαστάσεων, με μήκος στα 5,4 m είναι έστω και οριακά το μακρύτερο μοντέλο της κατηγορίας. Το πλάτος φτάνει τα 1,95 m και το ύψος τα 1,85 m. Αυτό που ενδιαφέρει όμως σε ένα αγροτικό είναι οι διαστάσεις της καρότσας. Ένα πεδίο που το Musso Grand τα καταφέρνει περίφημα. Για του λόγου το ασφαλές, έχει μήκος 1,61 m, πλάτος 1,57 m και ύψος 57 cm. Κρατήστε το τελευταίο μιας και μιλάμε για την πιο «βαθιά» καρότσα της αγοράς.
Με πιο απλά λόγια χωρούν δύο ευρωπαλέτες τοποθετημένες εγκάρσια, ενώ μπορεί να μεταφέρει φορτία έως και 1,26 κυβικά μέτρα με ωφέλιμο φορτίο από 794 έως 1.085 kg για τις χειροκίνητες εκδόσεις και 870 για τις αυτόματες -όπως το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Παράλληλα, η δυνατότητα ρυμούλκησης είναι 3,5 τόνοι με φρένα (2,6 τόνοι στις εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο).
Έξτρα πόντους πρακτικότητας δίνει τόσο η διάταξη όσο και η ποιότητα κατασκευής της καρότσας, η οποία ντύνεται με σκληρό, ανθεκτικό πλαστικό που δείχνει ικανό να κερδίσει το στοίχημα με τον χρόνο. Υπάρχουν επίσης άγκιστρα πρόσδεσης φορτίου και παροχή ρεύματος 12V. Θα σταθούμε επίσης στην ελαφριά πόρτα με μηχανισμό ελατηρίου που διευκολύνει σημαντικά το άνοιξε-κλείσε.
Η κατά τεκμήριο όμορφη εικόνα του εξωτερικού συνεχίζεται και στην καμπίνα. Πέρα από τις σύγχρονες και καθαρές γραμμές, αυτό που ξεχωρίζει είναι η συνολική αίσθηση ποιότητας. Το επάνω μέρος του ταμπλό καλύπτεται από αφρώδες πλαστικό. Κατεβαίνοντας προς τα κάτω τα πλαστικά σκληραίνουν. Το μοντάρισμά τους όμως είναι ακριβές και το φινίρισμα σωστά φροντισμένο.
Το ψηφιακό υπόβαθρο του μοντέλου συμβαδίζει πλήρως με τις επιταγές του σήμερα. Πίσω από το τιμόνι ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3” με μπόλικη πληροφορία. Ακριβώς την ίδια διαγώνιο έχει και η οθόνη του infotainment. Τα γραφικά είναι ένα βήμα πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά όπως και στην περίπτωση του Torres Hybrid πολύ βελτιωμένα σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας.
Η απόκριση στις εντολές είναι καλή και το μενού εύχρηστο και κατανοητό. Ενσωματώνει εργοστασιακή πλοήγηση και υποστηρίζει όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Κάτω από την οθόνη, παίρνει θέση το ξεχωριστό πάνελ για τον χειρισμό του κλιματισμού. Μπορεί οι διακόπτες να είναι αφής, όπως όμως έχουμε παρατηρήσει και στα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας είναι αρκετά εύχρηστοι.
Κανένα παράπονο δεν υπάρχει και για τους διαθέσιμους χώρους. Τέσσερις ενήλικοι, όσο ψηλοί κι αν είναι, θα ταξιδέψουν χωρίς να στριμωχτούν στο ελάχιστο. Οι θήκες για μικροπράγματα είναι πολλές και πρακτικές και οι πίσω επιβάτες έχουν δικούς τους αεραγωγούς για τον κλιματισμό.
Εξαιρετική είναι και η θέση οδήγησης. Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και το τιμόνι ρυθμίζεται προς όλες τις κατευθύνσεις. Θα βολευτείς όπως σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο με μόνη διαφορά ότι κάθεσαι πολύ πιο ψηλά! Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.