Πηγαίνοντας λοιπόν κόντρα στην πλημμυρίδα των SUV και στις ξενέρωτες ηλεκτρικές μπερλίνες, η MG Motor κερδίζει ξανά τα φώτα της δημοσιότητας με τo Cyberster. Ένα αληθινό ρόουντστερ, χωρίς σκληρή οροφή και χωρίς αναστολές, με τολμηρές γραμμές και έντονη προσωπικότητα, που επιδιώκει να συνδυάσει την οδηγική απόλαυση με τη φουλ ηλεκτροκίνηση.
Στην πιο ισχυρή τετρακίνητη έκδοση που βλέπετε, αυτό το διαφορετικό ρόουντστερ δείχνει τα δόντια του. Από τα χαρτιά, μάλιστα: 510 άλογα, 725 Nm και εκτόξευση στο σπριντ των 0-100 km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα. Με αυτά τα νούμερα φυσικά, και το είδος του αυτοκινήτου, μην περιμένετε να αρχίσουμε να μιλάμε για σαλόνι, εξοπλισμό, αξεσουάρ… αλλά για μηχανή παραγωγής συγκινήσεων. Ιδίως επειδή δεν το MG Cyberster δεν μοιάζει με τίποτε άλλο στην αγορά.
Χαμηλή και κοφτερή μουσούδα, πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω αλά McLaren, φαρδιά και σμιλεμένη ουρά στιλ manga σε υπερδιέγερση… Το MG Cyberster τραβάει βλέμματα, σταματημένο ή εν κινήσει, κι αυτό από μόνο του είναι ήδη μια νίκη. Χώρια που μιλάμε για το μοναδικό 100% ηλεκτρικό ρόουντστερ ευρείας παραγωγής μέχρι σήμερα, τοποθέτηση ορίτζιναλ ως εκ τούτου ανένταχτο σε οποιαδήποτε κατηγορία.

Θα πείτε και σωστά ότι μια BMW Z4, μια Porsche 718, ακόμα κι ένα Mazda MX-5 σε επίπεδο μεγέθους είναι ταυτόσημα. Κι εμείς θα αντιτείνουμε ότι το MG Cyberster παίζει σε εντελώς διαφορετικό γήπεδο, ειδικά σε ισχύ. Πίσω από αυτή την εμφάνιση πρωτοτύπου που πήρε έγκριση τύπου κι έβγαλε πινακίδες, κρύβεται μια καλοδουλεμένη τεχνική αρχιτεκτονική: Δύο ηλεκτροκινητήρες κινoύν και τους τέσσερις τροχούς, μια μπαταρία με 77 kWh υπόσχεται αυτονομία έως 443 km και το πλαίσιο της SAIC φιλοδοξεί να παντρέψει τον δυναμισμό με την άνεση.Φυσικά κι αναμενόμενα το τίμημα αυτής της φιλοδοξίας είναι βαρύ: Δύο τόνοι μόνο το απόβαρο του MG Cyberster. Μπόλικη μάζα με άλλα λόγια, που σε προϊδεάζει για ένα ρόουντστερ GT παρά για καθαρόαιμο σπόρτσκαρ. Προφανώς, οι σχεδιαστές και μηχανικοί της MG Motor αφού δεν μπορούσαν εκ των πραγμάτων να δώσουν στο αυτοκίνητο τη δυναμική συμπεριφορά ενός καρτ, το αντιστάθμισαν με καταιγιστικές επιδόσεις και υποδειγματική ελκτική πρόσφυση.
Καρφώνοντας λοιπόν το πόδι σου στο γκάζι, το Cyberster σε καρφώνει με τη σειρά του στο κάθισμα προκαλώντας σου ταυτόχρονα βέρτιγκο. Χωρίς τούρμπισμα, μια αδιάλειπτη επιτάχυνση χωρίς κενά φέρνει τριψήφιο νούμερο στο κοντέρ εν ριπή οφθαλμού και δεν σταματά πριν γράψει «200». Κι αν σηκώσεις λίγο το πόδι από το γκάζι θα ακούσεις το ελαφρό σφύριγμα των μοτέρ… 
Πατώντας στις οδηγικές ρυθμίσεις το «Sport», νιώθεις τα αμορτισέρ και το τιμόνι να σκληραίνουν, με την αίσθηση στο δεύτερο να γίνεται πιο πλούσια και το σύνολο να αποκτά πιο «αγωνιστικό» χαρακτήρα. Ίσως υπερβολικά μάλιστα, καθώς το πλαίσιο, αν και κοφτερό, αποκαλύπτει γρήγορα το όριο της ανάρτησης.Η MG λέει ότι αναβάθμισε το set-up του σασί για να ανταποκρίνεται με συνέπεια στη σπορ οδήγηση. Δεν ξέρουμε πώς ήταν αρχικά -μιας και δε το είχαμε οδηγήσει- αλλά τους πιστεύουμε. Όσο ο δρόμος είναι μπιλιάρδο… Μόλις έρθουν οι ανωμαλίες, το Cyberster δεν δείχνει να κάθεται πραγματικά στον δρόμο, με το αυτοκίνητο να έχει μικρές πλευρικές μετατοπίσεις. Σε μεγάλη ανωμαλία δε, η τροχιά μετατοπίζεται γενναία.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.