Και ταράζει την κατηγορία, ίσως όχι τόσο με τον σχεδιασμό όσο με την ουσία. Βλέπετε, μπορεί η μάσκα του που ακολουθεί την ταυτότητα της φίρμας και θυμίζει το νέο MG3 Hybrid+, να μην υπολείπεται σε δυναμισμό, αλλά τα υπόλοιπα μέρη του αμαξώματος δεν έχουν κάτι ιδιαίτερα ξεχωριστό να πουν. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, φυσικά, όπως και το τι χρώμα θα διαλέξεις: Λευκό, μαύρο, γκρι, ασημί, κόκκινο ή μπλε -ω! του θαύματος- κανένα τους δεν χρεώνεται έξτρα.
Καμία επιλογή και για τη διάσταση στις ζάντες, που παραμένουν στις 19″, αλλά δείχνουν να αποτελούν τον σωστό συμβιβασμό ανάμεσα σε εμφάνιση και άνεση για το μέγεθος του μοντέλου. Και μιλώντας για μέγεθος, το HS πήρε μπόι: Μάκρυνε έξι πόντους, έγινε πιο φαρδύ κατά 1,6 cm και ψήλωσε 4,5 cm σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Με το μεταξόνιό του να φτάνει πλέον στα 2,76 m -το μεγαλύτερο της κατηγορίας μαζί με το Seal U. 
Η αύξηση των διαστάσεων αποτυπώνεται αναμενόμενα και στην καμπίνα. Η είσοδος στο HS είναι εύκολη, και ο χώρος για τους επιβάτες, εμπρός και πίσω, είναι πραγματικά άφθονος. Με καθίσματα μαλακά και αναπαυτικά σαν σπιτικός καναπές, είναι προφανές πως το κινεζικό SUV διαθέτει ό,τι χρειάζεται για να καλύψει πολλά χιλιόμετρα χωρίς να κουράζει.
To MG HS 2025 διατίθεται σε δύο εκδόσεις, Exclusive και Luxury, χωρίς επιπλέον προαιρετικό εξοπλισμό. Δίνοντας έτσι το στίγμα για την πληθωρικότητα του εξοπλισμού του: Ανασχεδιασμένο ταμπλό που αποπνέει εμφανώς καλύτερη ποιότητα, δύο οθόνες με διαγώνιο 12,3”, εργοστασιακή πλοήγηση, υποβοηθούμενη οδήγηση Επιπέδου 2, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες πίσω, keyless πρόσβαση/εκκίνηση, ηλεκτρικές ρυθμίσεις καθίσματος οδηγού και σουίτα ADAS με 13 βοηθήματα. 
Η τοπ έκδοση Luxury προσθέτει ηλεκτρικές ρυθμίσεις και για τo κάθισμα του συνοδηγού, μνήμες θέσης για τον οδηγό, διζωνικό κλιματισμό, πιο «έξυπνη» πλοήγηση, ηλεκτρικό άνοιγμα πορτμπαγκάζ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ταπετσαρία από συνθετικό δέρμα, κάμερα 360° και πρακτικά τα έχει όλα -εκτός από ηλιοροφή ή πανοραμική οροφή.
Όλα καλά, λοιπόν; Προφανώς και αναμενόμενα, όχι. Υπάρχουν σημεία ποιότητας κι εργονομία που δεν πέρασαν από την κρησάρα του DRIVE. Οι οθόνες, για παράδειγμα, υστερούν σε ταχύτητα απόκρισης σε σχέση με τα συστήματα τελευταίας γενιάς που έχουν λανσάρει κάποιοι ανταγωνιστές. Επίσης λείπουν φυσικά πλήκτρα για βασικές λειτουργίες, όπως η διαχείριση του υβριδικού συστήματος, οι επιλογές προγραμμάτων οδήγησης ή η απενεργοποίηση των συστημάτων υποβοήθησης, που είναι αρκετά παρεμβατικά.
Περισσότερα στο πλήρες κείμενο στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.