Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Δοκιμάζουμε το νέο Nissan Micra στην Ολλανδία

Στην Ολλανδία γνωρίσαμε το νέο ηλεκτρικό Nissan Micra 6ης γενιάς· φρέσκο, μοντέρνο και γεμάτο υποσχέσεις

Δοκιμάζουμε το νέο Nissan Micra στην Ολλανδία

Δεν χωρά αμφιβολία πως το ολοκαίνουργιο Nissan Micra είναι ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα των τελευταίων δεκαετιών για τη φίρμα.

Όχι μόνο επειδή κουβαλά στην πλάτη του 40 χρόνια εμπορικής πορείας, πέντε γενιές (Αυτοκίνητο της Χρονιάς στη δεύτερη γενιά το 1993) και περισσότερες από έξι εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, αλλά κυρίως επειδή έρχεται να επανατοποθετήσει τη Nissan στην καρδιά της ευρωπαϊκής αγοράς.

Ακριβώς για αυτό είναι σχεδιασμένο στο στούντιο της ιαπωνικής φίρμας στο Λονδίνο και γνέφει περισσότερο προς το μοντέρνο παρά το ρετρό. Με εξαίρεση τους στρογγυλούς προβολείς που παραπέμπουν στα «μάτια» της τρίτης γενιάς, τίποτα δεν θυμίζει το παρελθόν.

Εδώ που τα λέμε, οι αναλογίες του μοιάζουν περισσότερο με το Renault 5 με το οποίο μοιράζεται πλατφόρμα (AmpR Small), πλαίσιο και σύστημα μετάδοσης. Αυτό ακριβώς είναι και το μεγάλο στοίχημα, όπως παραδέχονται οι άνθρωποι της εταιρείας. Να δώσουν δηλαδή στο αυτοκίνητο στοιχεία από τον χαρακτήρα και το DNA της Nissan.

Κάτι που φαίνεται πως το κατάφεραν, κυρίως αν αναλογιστούμε τη σχεδίαση του εμπρός και του πίσω μέρους. Τα στρογγυλά φώτα, το παιχνιδιάρικο εφέ φωτισμού που καλωσορίζει τον οδηγό με το ξεκλείδωμα, τα φουσκωμένα φτερά και οι μεγάλοι θόλοι, βαμμένοι σε γυαλιστερό μαύρο που φιλοξενούν τους στάνταρ ζάντες 18”, τονίζουν την προσωπικότητα του νέου Nissan Micra που αποπνέει δυναμισμό, χωρίς περιττές ακρότητες και σχεδιαστικές υπερβολές.

Κατά τα λοιπά, οι γραμμές του προφίλ δεν διαφοροποιούνται με το εκ Γαλλίας ορμώμενο αδερφάκι του. Είναι κακό αυτό; Αν κρίνουμε πως το Renault 5 είναι ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που έχουμε δει τελευταία, μάλλον όχι! Ομοίως και το Micra κατά την κρίση μας είναι ένα ευχάριστο στο μάτι σουπερμίνι με ισορροπία ανάμεσα στις αναλογίες και στον όγκο, νεανική εσάνς και μοντέρνες λεπτομέρειες. Προσθέστε επίσης τους 14 χρωματικούς συνδυασμούς, με επιλογές διχρωμίας (γκρι και μαύρη οροφή) που διευρύνουν ακόμα περισσότερο τις δυνατότητες εξατομίκευσης.

Μιλώντας για αναλογίες, το Nissan Micra με μήκος 3,97 m και πλάτος 1,78 m είναι πέντε πόντους μεγαλύτερο και μόλις ένα πόντο πλατύτερο από το Renault 5. Το ύψος και το μεταξόνιο είναι ίδια, στα 1,50 m και 2,54 m αντίστοιχα.

Στο εσωτερικό, η εικόνα μοιάζει αλλά δεν είναι ακριβώς ίδια με του Renault 5. Η καμπίνα θα διατίθεται με τρεις εσωτερικές ατμόσφαιρες (Modern, Audacious και Chill), και επενδύσεις που δεν έχουν το αυλακωτό μοτίβο και τις χρωματιστές λεπτομέρειες του R5 αλλά αποτυπώνουν το ιαπωνικό well-being όπως μας έχει συνηθίσει εδώ και χρόνια η Nissan: Τουτέστιν καθαρές επιφάνειες, αρμονία μεταξύ των γραμμών και οδηγοκεντρική προσέγγιση.

Και μολονότι τα υλικά είναι σκληρά, η συναρμογή και το μεταξύ τους μοντάρισμα είναι πολύ προσεγμένα και σωστά εκτελεσμένα. Αντίστοιχα καλή κρίνεται και η εργονομία, καθώς όλες οι βασικές λειτουργίες μπορούν εύκολα να ελεγχθούν από τον οδηγό. Περιλαμβανομένου και του κλιματισμού που ρυθμίζεται από φυσικά κουμπιά. Μια λύση απλή και ασύγκριτα πιο πρακτική κατά την οδήγηση.

Μπόλικοι είναι και οι χώροι για τα μικροπράγματα. Οι θήκες στις πόρτες είναι μεγάλες και στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ξεχωριστός χώρος για την κάρτα-κλειδί καθώς επίσης και βάση για ασύρματη φόρτιση κινητού, δύο θύρες USB-C και μία 12βολτη πρίζα. Κάτω από το κεντρικό υποβραχιόνιο, υπάρχει ένας βαθύς χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει άλλα καθημερινά αντικείμενα.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.