Αχ, βρε Κίμπερλι, τη ζωή σου να΄χα! Λούσα, βόλτες, μπουζούκια και μερικά εκατομμύρια ιθαγενείς στα πόδια σου...

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Frontera Hybrid 145

Το Opel Frontera Hybrid, χώρια από ευρύχωρο, αποτελεί ένα ώριμο σύνολο με ισορροπημένη οδική συμπεριφορά

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Frontera Hybrid 145

Τοποθετημένο ανάμεσα στα Mokka και Grandland, το νέο Opel Frontera επιστρέφει έπειτα από 34 χρόνια, διευρύνοντας περαιτέρω την γκάμα SUV του Rüsselsheim.

Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς και διαρκώς μεταβαλλόμενους κλάδους. Μέσα σε αυτό το δυναμικό περιβάλλον, οι κατασκευαστές επιδιώκουν συνεχώς μεγαλύτερα μερίδια αγοράς, αξιοποιώντας τα βασικά τους πλεονεκτήματα. Στην εποχή του εξηλεκτρισμού, οι κινεζικές φίρμες ενισχύουν την παρουσία τους στην Ευρώπη, προσφέροντας τεχνολογικά προηγμένα –και κατά βάση ηλεκτρικά– μοντέλα σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.

Απέναντι σε αυτή την τακτική, οι Δυτικοί κατασκευαστές αντιπαραβάλλουν το σημαντικότερο ίσως προτέρημά τους: Την ιστορία τους και τη συναισθηματική σύνδεση των μοντέλων τους με το κοινό. Κάτι αντίστοιχο επιχειρεί και η Opel με την αναβίωση του Frontera.

Τριάντα τέσσερα χρόνια αργότερα, είναι δεδομένο πως οι ανάγκες των ανθρώπων -και της αγοράς συνολικά- έχουν μεταβληθεί. Ναι, οι πελάτες, ειδικά στην Ευρώπη, στρέφονται μαζικά προς την κατηγορία των B-SUV. Όχι όμως για να πατούν χώμα με αξιώσεις, όπως παλιά. Το μέλημά τους είναι να καλύπτουν κυρίως τις οικογενειακές ανάγκες με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος αγοράς και χρήσης.

Στην Opel, φαίνεται πως αφουγκράστηκαν τις ανάγκες των καταναλωτών και, αξιοποιώντας το πλούσιο τεχνολογικό σουπερμάρκετ του Ομίλου Stellantis, αντικαθιστούν το Crossland με τη νέα γενιά του Opel Frontera.

Η γκάμα κινητήρων του νέου Opel Frontera διαμορφώνεται με τρόπο που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα αναγκών, εστιάζοντας τόσο στην οικονομία χρήσης όσο και στην τιμή αγοράς. Έτσι, περιλαμβάνει δύο ήπιες υβριδικές εκδόσεις, με 110 και 145 ίππους αντίστοιχα, αλλά και μία αμιγώς ηλεκτρική με ισχύ 113 ίππων, μπαταρία 44 kWh και αυτονομία έως 305 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.

Το πραγματικά αξιοσημείωτο ωστόσο, βρίσκεται αλλού: Η ηλεκτρική έκδοση του Frontera προσφέρεται στην ίδια ακριβώς τιμή με την υβριδική έκδοση Edition των 110 PS με το αυτόματο κιβώτιο. Δηλαδή στις €22.900, υπολογίζοντας την προωθητική ενέργεια της Opel. Πρόκειται για μια στρατηγική τιμολόγησης που ουσιαστικά έρχεται να εξισώσει το ήπια υβριδικό και το ηλεκτρικό Frontera. Δίνοντας έτσι στους αγοραστές τη δυνατότητα να επιλέξουν αποκλειστικά με βάση τις καθημερινές ανάγκες, χωρίς η τιμή να αποτελεί τον αποφασιστικό παράγοντα.

Η πιο ισχυρή υβριδική έκδοση των 145 ίππων ξεκινά από €23.900 στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού, με τη κορυφαία έκδοση εξοπλισμού GS που δοκιμάζουμε εδώ, διαμορφώνει την τιμή της στις €29.400 (€28.900 με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια της ελληνικής αντιπροσωπείας). Το πακέτο εξοπλισμού είναι πλήρες και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τιμόνι επενδυμένο με οικολογικό δέρμα, φιμέ πίσω κρύσταλλα, ζάντες αλουμινίου 17”, οροφή σε απόχρωση Black Perla Nera, προβολείς Eco LED με αυτόματη εναλλαγή σκάλας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10” και οθόνη αφής για το infotainment επίσης 10” με εργοστασιακή πλοήγηση και κάμερα οπισθοπορείας.

Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης ασύρματη συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay, επαγωγική φόρτιση κινητού, τέσσερις θύρες USB (δύο εμπρός και δύο πίσω) και ράγες οροφής. Πλήρες είναι και το στάνταρ πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού με προειδοποίηση για εμπρός σύγκρουση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και ειδοποίηση για τυφλό σημείο.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.