Αχ, βρε Κίμπερλι, τη ζωή σου να΄χα! Λούσα, βόλτες, μπουζούκια και μερικά εκατομμύρια ιθαγενείς στα πόδια σου...

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot E-5008

Μεγάλο, φιλόξενο, με εντυπωσιακή καμπίνα, με καλή αυτονομία και άνετο στον ανοιχτό δρόμο

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot E-5008

Ύστερα από το E-3008, το Sochaux λανσάρισε ένα νέο ηλεκτρικό αφιερωμένο στις οικογένειες: Το Peugeot E-5008. Μοντέλο που με την πρώτη ματιά φαίνεται σαν να κόλλησαν στο E-3008 κάμποσο ακόμη μήκος. Και φυσικά ξεχωρίζει από το μικρότερο αδέρφι του με βελτιωμένη ευρυχωρία και στάνταρ επτά θέσεις.

Εδώ που τα λέμε, σε κάθε γενιά, το ίδιο συνέβαινε: Το 3008, το οικογενειακό SUV της Peugeot, συνοδευόταν συστηματικά από το 5008, μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο, και με 7θέσια καμπίνα. Αυτή η τρίτη γενιά, που φιλοξενεί στην γκάμα της για πρώτη φορά μια 100% ηλεκτρική βερσιόν, δεν αποτελεί εξαίρεση! Η οικογενειακή ομοιότητα είναι προφανής. Το E-5008 υιοθετεί το πνεύμα του E-3008, και μάλιστα κάτι παραπάνω: «Όλο το εμπρός μέρος είναι κοινό», είχε ειπωθεί στο λανσάρισμα του αυτοκινήτου διά των επίσημων χειλέων του Maxime Blandin, σχεδιαστή του εξωτερικού. Η γενική αίσθηση, αρκετά μονολιθική, παραμένει, αν και κάποιες πολύ προσεγμένες λεπτομέρειες (ζάντες, φανάρια και κάποιες ακμές στο αμάξωμα), δίνουν ένα ψήγμα κομψότητας στο σύνολο.

Η πραγματική εξωτερική διαφορά εντοπίζεται στο προφίλ, το οποίο έχει κερδίσει κάμποσους πόντους: Το E-5008 έχει μήκος 4,79 m (με μεταξόνιο 2,9 m), δηλαδή 25 και 16 εκατοστά περισσότερο από το 3008 αντίστοιχα· σε σχέση δε με την προηγούμενη γενιά, έχουμε επιπλέον 15 και έξι εκατοστά αντίστοιχα.

Οι εξωτερικές τροποποιήσεις ήταν αναγκαίες για να φιλοξενηθεί αυτή η τρίτη σειρά καθισμάτων, μετατρέποντας το 5008 σε ένα 7θέσιο ηλεκτρικό -με τα επτά καθίσματα να παρέχονται στάνταρ. Πάντως, μήνες πίσω, ο επικεφαλής του πρότζεκτ είχε πει ότι «το λανσάρισμα μιας 5θέσιας έκδοσης βρίσκεται υπό συζήτηση…

Αν και οι προηγούμενες εκδόσεις του 5008 ήταν πάντα διαθέσιμες σε 7θέσια διαμόρφωση, αυτή η νέα γενιά φέρνει αρκετές καινοτομίες. Καταρχήν, στη δεύτερη σειρά εγκαταλείφθηκε το σύστημα με τα ανεξάρτητα καθίσματα και υιοθετήθηκαν δύο ενιαία καθίσματα-πάγκοι σε αναλογία 60:40. Με τι πλάτες να παραμένουν ανεξάρτητες ως προς την ανάκλιση σε αναλογία 40:20:40. Στην τρίτη σειρά έχουμε ενιαίο έδρανο και αναμενόμενα διαιρούμενη πλάτη με λόγο 50:50.

Η δεύτερη σειρά παραμένει συρόμενη και το νέο σύστημα «Easy Access» παρέχει εύκολη πρόσβαση στην τρίτη σειρά. Ο χώρος είναι επαρκής για είσοδο/έξοδο, αν και θα προτιμούσαμε οι πίσω πόρτες να άνοιγαν λίγο περισσότερο.

Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.