Τα εμπρός φώτα με μαύρο φόντο συνδέονται με μια λωρίδα που διατρέχει τη μάσκα και τις Πλειάδες, τον λογότυπο της φίρμας. Τα φτερά έχουν επίσης φουσκώσει για να τονίσουν την εντύπωση του πλάτους. Στο πίσω μέρος, τα φώτα συνδέονται επίσης με μια λωρίδα η οποία, σε αντίθεση με το τρεντ της εποχής, δεν φωτίζεται.

Ακόμα και το προφίλ έχει αλλάξει, χάρη σε ένα νέο ζωνάρι-μαρσπιέ, αν και το μεταξόνιο απέμεινε αμετάβλητο στα 2,67 m. Με αυτά και με αυτά, το Forester κέρδισε τρεις πόντους σε μήκος, 1,3 cm σε πλάτος, διατηρώντας το ύψος του στα 1,73 m. Όσο για τις ζάντες, υπάρχουν 18άρες στα τρία πρώτα επίπεδα εξοπλισμού και 19″ στο κορυφαίο επίπεδο, Premium. Και φυσικά να μην παραλείψουμε να αναφερθούμε στην πολύ γενναιόδωρη απόσταση από το έδαφος (22 cm), που του επιτρέπει να αντιμετωπίζει απαιτητικές προκλήσεις.
Η σημαντικότερη διαφορά σε σχέση με την αμερικανική έκδοση εντοπίζεται κάτω από το καπό: Αντί λοιπόν για τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 2,5 λίτρων, στην Ευρώπη η Subaru γέμισε το μηχανοστάσιο με τον γνωστό μας 2.0 e-Boxer -ελαφρώς προσαρμοσμένο έτσι ώστε να συμμορφώνεται με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς CO₂. Ένα μοτέρ οριζόντιας διάταξης με ήπια υβριδική τεχνολογία κι έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα (16,7 PS και 66 Nm) ενσωματωμένο στο κιβώτιο CVT, για μείωση της κατανάλωσης και βελτίωση της επιτάχυνσης. 
To μοτεράκι αυτό αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 0,57 kWh, η οποία επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση και επιτρέπει ακόμη και πολύ περιστασιακή ηλεκτρική πρόωση. Σύμφωνα με τη Subaru, αυτό είναι το πρώτο σύστημα του είδους στην αγορά, αλλά αυτό δεν είναι ακριβές. Οι ήπια υβριδικοί κινητήρες του Ομίλου Stellantis προσφέρουν ήδη αυτό το χαρακτηριστικό και μάλιστα με πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα.Όπως και στο Crosstrek λοιπόν, η ισχύς μειώθηκε από 150 σε 136 ίππους για λόγους εκπομπών. Το detuning αυτό προφανώς κι είχε συνέπεια την άμβλυνση των επιδόσεων. Κατά συνέπεια, το Forester χρειάζεται πλέον 12,2 δευτερόλεπτα για το σπριντ των 0-100 km/h αντί για 11,8 δευτερόλεπτα που χρειαζόταν στο προηγούμενο μοντέλο. Που φυσικά όπως θα αναλύσουμε παρακάτω, ελάχιστα ενδιαφέρει τον δυνητικό καταναλωτή που θα επιλέξει το Forester. Γι’ αυτόν, σημαντικότερο είναι ότι η ικανότητα ρυμούλκησης των 1.870 κιλών παρέμεινε αμετάβλητη.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.