Με ισχύ, μεγαλύτερη αυτονομία και άνετους χώρους, αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση στα οικογενειακά EV
Newsroom | email: info@pronews.gr
Τι αναζητεί ο μέσος αγοραστής ενός οικογενειακού ηλεκτρικού αυτοκινήτου; Χώρους, σύγχρονη τεχνολογία, καλές επιδόσεις, μεγάλη αυτονομία και υψηλή αποδοτικότητα. Πακέτο που το Volkswagen ID.4 προσφέρει απλόχερα.
Το γερμανικό crossover στα τέσσερα και πλέον χρόνια της εμπορικής πορείας του δεν είναι μόνο ο σημαιοφόρος του Wolfsburg στην πράσινη μετάβαση, αλλά φιγουράρει ως ένα από τα πιο καλοπουλημένα ηλεκτρικά της Ευρώπης.
Εχθρός του καλού όμως είναι το καλύτερο και η Volkswagen με εύστοχες αλλαγές βελτιώνει την έτσι κι αλλιώς εύγεστη συνταγή του ID.4. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να εξοπλίζεται με συσσωρευτή ιόντων λιθίου χωρητικότητας 82 kWh (77 ωφέλιμες). Το σύστημα διαχείρισης ενέργειας όμως είναι βελτιωμένο. Έτσι, η κατανάλωση από 17,2 kWh έχει πέσει στις 16,1 kWh (WLTP). Και η μικτή αυτονομία έχει ανέβει από τα 522 km στα 564 (WLTP). Στην πόλη, το Volkswagen ID.4 Pro More μπορεί να διανύσει πάνω από 700 χιλιόμετρα.
H δεύτερη μεγάλη αλλαγή αφορά την ισχύ. Οι μηχανικοί του Wolfsburg έχουν τοποθετήσει στο Volkswagen ID.4 Pro More τον νέο ηλεκτροκινητήρα της Bosch με την κωδική ονομασία «APP550». Που από 204 PS αποδίδει πλέον 286 PS. Ακόμα πιο εντυπωσιακή όμως είναι η αύξηση της ροπής, που από τα 310 Nm έχει ανέβει στα 545 Nm! Και όπως θα δούμε και παρακάτω, επηρεάζει θετικά το τράβηγμα και τη συνολική συμπεριφορά του πισωκίνητου ID.4 στον δρόμο.
Βελτιωμένη είναι και η ισχύς φόρτισης, που από τα 125 kW έχει ανέβει πλέον στα 175 kW. Σύμφωνα με τη Volkswagen, η αναπλήρωση ενέργειας από το 10%-80% γίνεται σε 28 λεπτά. Σε αυτό το χρονικό διάστημα δηλαδή υπολογίστε πως θα έχετε «γεμίσει» με περίπου 300 χιλιόμετρα για να συνεχίσετε το ταξίδι σας. Σε εναλλασσόμενο δίκτυο με ισχύ έως 11 kW η πλήρης φόρτιση διαρκεί οκτώ ώρες.
Αναβαθμίσεις υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπου οι πιο παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν πως ο λεβιές του κιβωτίου έχει μεταφερθεί πίσω από το τιμόνι (παλαιότερα ήταν δίπλα από τον πίνακα οργάνων).
Η κεντρική οθόνη έχει μεγαλώσει από τις 10” στις 12,9” και ενσωματώνει το τελευταίας γενιάς infotainment της γερμανικής φίρμας. Όπως έχουμε διαπιστώσει και σε άλλα μοντέλα του ομίλου, το σύστημα διακρίνεται για τη γρήγορη απόκριση και τα πολύ καθαρά και ευανάγνωστα γραφικά. Κι έχοντας οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα με το συγκεκριμένο infotainment, μπορούμε να βρούμε γρήγορα τις χρειώδεις λειτουργίες. Αν όμως μπαίνεις για πρώτη φορά θα χρειαστείς μια δυο μέρες για να εξοικειωθείς με το μενού.
Το καλό πάντως σε αυτή τη περίπτωση είναι ότι μπορείς να προσθέσεις έως και τέσσερις συντομεύσεις στο επάνω μέρος της οθόνης. Θετικό επίσης και το ότι ο κλιματισμός διαθέτει δική του συντόμευση σε μια απτική μπάρα κάτω από την οθόνη.
Αυτό που θα θέλαμε να αλλάξει αλλά δεν άλλαξε είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Όχι μόνο επειδή είναι μικρός για τα γούστα μας -5,3 ίντσες- αλλά κυρίως, επειδή δεν διακρίνεται για την αναγνωσιμότητά του. Σε επίπεδο πληροφορίας, παρέχει μόνο τα απαραίτητα: Ταχύτητα, κατανάλωση και αυτονομία.
Στον δρόμο, από το πρώτο πάτημα του γκαζιού, αντιλαμβάνεσαι πως το Volkswagen ID.4 Pro More είναι αρκετά πιο σβέλτο. Για του λόγου το ασφαλές, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 6,7” από 8,2”. Πέρα όμως από το 0-100 km/h, πολύ πιο σβέλτες είναι και οι ρεπρίζ. Προφανώς και το ID.4 δεν θα σε κολλήσει στο κάθισμα, αλλά ακόμη κι αν είσαι φορτωμένος με επιβάτες και αποσκευές και επιλέξεις το πρόγραμμα «Sport» (Eco, Comfort και Individual τα υπόλοιπα), θα ολοκληρώσεις το προσπέρασμα με στιλ… GTI. Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.