
Τοποθετημένο ανάμεσα στα Tiguan και Touareg, το Volkswagen Tayron εκπροσωπεί μια κατηγορία που συρρικνώνεται όλο και περισσότερο στις μέρες μας. Αυτή των 7θέσιων οικογενειακών. Το κάνει όμως με στιλ και πολυτέλεια που αναμφισβήτητα κεντρίζουν το ενδιαφέρον του οικογενειάρχη
Η αλήθεια είναι πως η Volkswagen είχε διαβάσει σωστά την αγορά, διαβλέποντας πως τα SUV θα κυριαρχήσουν πριν καν γίνουν μόδα. Γι’ αυτό και το 2007 πρόσθεσε δίπλα στο θηριώδες Touareg το Tiguan, ένα μοντέλο που ακόμα και σήμερα αποτελεί best-seller για το Wolfsburg. Έκτοτε, πολύ νερό κύλησε στο αυλάκι και η γερμανική φίρμα παρουσίασε άλλα τρία SUV. Τα T-Roc, T-Cross και Taigo. Σε αυτή την πραγματικά ολοκληρωμένη και πολυσυλλεκτική γκάμα, προστίθεται πλεον το Volkswagen Tayron, ένα πληθωρικό SUV που έρχεται να αντικαταστήσει το επίσης 7θέσιο Tiguan Allspace.
Και μπορεί να κυκλοφορεί στην Κίνα από το 2018, πλην όμως το ευρωπαϊκό Tayron κατασκευάζεται στην Ευρώπη (στο Wolfsburg), ον πλήρως προσαρμοσμένο στις ανάγκες των καταναλωτών της Γηραιάς Ηπείρου.

Σχεδιαστικά, η συγγένεια με το Tiguan δεν κρύβεται. Κάτι που μεταφράζεται σε καθαρή σχεδίαση, με καμπύλες, ρέουσες γραμμές κι ένα συνολικά κομψό κι εκλεπτυσμένο παρουσιαστικό, χωρίς καμία υπερβολή και κραυγαλέες προσπάθειες εντυπωσιασμού.
Στο εμπρός μέρος, η μεγάλη κάθετη μάσκα προσδίδει έξτρα πόντους δυναμισμού την ώρα που τα μακρόστενα φώτα LED εμπρός και πίσω ενώνονται με μια οριζόντια, φωτιζόμενη μπάρα που καταλήγει στους επίσης φωτιζόμενους λογότυπους VW. Ένα ευπρόσδεκτο, σύγχρονο gimmick που χαρίζει στο VW Tayron εντυπωσιακή φωτεινή ταυτότητα, ιδίως τη νύχτα.
Αξίζει επίσης να σταθούμε στο γεγονός ότι τα φώτα, προαιρετικά μπορούν να ενσωματώνουν τεχνολογία IQ. Light HD Matrix, στοιχείο που είδαμε για πρώτη φορά στα Touareg και ID.7. Αλλά και στους αεροδυναμικούς τετραγωνισμένους θόλους και στις λειτουργικές αεροκουρτίνες στις άκρες του προφυλακτήρα που εξυπηρετούν την ομαλότερη ροή του αέρα. Οι σχεδιαστές της Volkswagen εστίασαν στην καλύτερη δυνατή αεροδυναμική απόδοση. Και ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd 0,28 δείχνει ότι τα κατάφεραν.

Η πληθωρική σιλουέτα είναι ευδιάκριτη και στο προφίλ, όπου η νικελένια φάσα που εκτείνεται μέχρι την πίσω κολόνα προικίζει το γερμανικό SUV με ακόμα περισσότερο κύρος. Όσον αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις, με μήκος στα 4,79 m είναι περίπου έξι πόντους μακρύτερο από το απερχόμενο Tiguan Allspace και 25 cm από το Tiguan. To πλάτος φτάνει τα 1,85 m, το ύψος τα 1,67 m και το μεταξόνιο ακουμπά τα 2,79 m, 11 πόντους πιο μακρύ από του Tiguan.
Εύλογα λοιπόν, οι επιβλητικές διαστάσεις σε προδιαθέτουν για αυξημένη ευρυχωρία στο εσωτερικό. Κάτι που επιβεβαιώνεται και στην πράξη. Ξεκινώντας από εμπρός προς τα πίσω, οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε δύο πολύ μαλακά, αναπαυτικά και πλήρως εργονομικά καθίσματα, τεχνολογίας ergoActive που πέρα από θέρμανση και λειτουργία μασάζ δέκα πνευματικών μερών στηρίζουν άψογα το σώμα. Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε πως η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, προσφέροντας στον οδηγό άριστη περιμετρική ορατότητα.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.