Να θυμίσουμε ότι το θερμικό μοτέρ Evo υιοθετεί κυρίως έναν καταλύτη και ένα φίλτρο σωματιδίων πιο κοντά στην πολλαπλή εξαγωγής, ένα μεγαλύτερο ψυγείο λαδιού και ένα υγρόψυκτο τούρμπο. Σημειώστε δε, ότι η απενεργοποίηση κυλίνδρων ACT καταργείται. Συνολικά η ισχύς του υβριδικού συστήματος φτάνει τους 204 ίππους και η ροπή τα 350 Nm.
Η μεγάλη μπαταρία των 25,7 kWh (19,7 kWh νετ) προσφέρει στο Tiguan eHybrid εντυπωσιακή ηλεκτρική αυτονομία, επιτρέποντας 100% ηλεκτρική χρήση στην καθημερινότητα χωρίς δεύτερες σκέψεις. Χαώδης διαφορά σε σχέση με τη 13άρα μπαταρία της προηγούμενης γενιάς. Με την μπαταρία φορτισμένη στο 100%, καταφέραμε να διανύσουμε 100 km πριν επανέλθουμε στη λειτουργία hybrid, σε μια διαδρομή που περιλάμβανε πόλη, αστικό αυτοκινητόδρομο και περιαστικούς δρόμους με ποικίλο ανάγλυφο. Διαδρομή που κρατήσαμε μεν με ήπιο ρυθμό, αλλά χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια για εξοικονόμηση ενέργειας. 
Όσον αφορά αποκλειστικά την αστική μετακίνηση, σχεδόν αγγίξαμε τα 120 km. Σε υβριδική λειτουργία, όταν η μπαταρία αδειάζει και δεν επαρκεί για EV, μετρήσαμε κατανάλωση 7 lt/100 km στο ίδιο πεδίο δοκιμής. Εδώ να επισημάνουμε την κατάργηση του προγράμματος που επέτρεπε τη φόρτιση εν κινήσει, προφανώς διότι η χρήση του εκτόξευε την κατανάλωση βενζίνης.
Συνδεδεμένη σε ταχυφορτιστή DC 50 kW, η μπαταρία μπορεί να περάσει από 10% σε 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά, κάτι που καθιστά εφικτή μια στάση φόρτισης σε μακρύ ταξίδι στην εθνική μειώνοντας έτσι την κατανάλωση. Οπότε σε μια διαδρομή 500 km, ξεκινώντας με γεμάτη την μπαταρία, μια ημίωρη στάση για καφέ και «τέντωμα», σου δίνουν 150-200 ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Για να πούμε βέβαια και του στραβού το δίκιο, μια φόρτιση σε δημόσιο DC, με τιμή κιλοβατώρας πάνω από μισό ευρώ, θα σου εξοικονομήσει μόλις 2-3 ευρώ.
Ο ενσωματωμένος φορτιστής AC ισχύος 11 kW χρειάζεται περίπου 2,5 ώρες για πλήρη φόρτιση σε αντίστοιχης ισχύος wallbox ή απλώς μια νύχτα σε οικιακή πρίζα. 
Για την οδήγηση του Tiguan eHybrid, το πιο απλό είναι να το αφήσεις να διαχειρίζεται μόνο του τις λειτουργίες. Αυτό αποδεικνύεται καλύτερο από το να προσπαθείς με περίπλοκες ρυθμίσεις να ανεβάσεις την αποδοτικότητα -δεν θα καταφέρεις ούτε 5%. Για τη μέγιστη αποδοτικότητα, και εφόσον η μπαταρία έχει αρκετή ενέργεια, το αυτοκίνητο ξεκινά αυτόματα σε 100% ηλεκτρικό πρόγραμμα, με την ανάκτηση ενέργειας να ελέγχεται αυτόματα -μπορείς να τη ρυθμίσεις και χειροκίνητα μέσα από την οθόνη σε ήπια ή ισχυρή. Η διαδικασία βελτιστοποιείται χάρη στην ανάλυση χαρτογραφικών δεδομένων του GPS και του ραντάρ του adaptive cruise control, ανάλογα με την τοπογραφία και την κίνηση.Όσοι οδηγοί θέλουν μεγαλύτερη εμπλοκή έχουν τη δυνατότητα να πειραματιστούν με τα διάφορα προγράμματα οδήγησης. Μέσα από τον περιστροφικό διακόπτη στην κονσόλα ή την οθόνη του infotainment ρυθμίζονται η απόκριση του γκαζιού, η υποβοήθηση του τιμονιού, η λειτουργία της ενεργής ανάρτησης DCC και ο κλιματισμός.
Διαβάστε τη συνέχεια της δοκιμής στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.