ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Λένε οι ΛΟΑΤΚΙ ότι 1 στους 5 απο την «Generation Z» είναι «δικός τους». Με το επίδομα λοχείας (!) που τους δίνει η κυβέρνηση σύντομα θα γίνουν 3 στους 5 λόγω φτώχειας

Δοκιμάζουμε το «φουλ» υβριδικό και τετρακίνητο Suzuki S-Cross

Το δημοφιλές Suzuki S-Cross δεν θα μπορούσε να μη χρησιμοποιήσει και αυτό με τη σειρά του το φουλ υβριδικό σύστημα που γνωρίσαμε στο Vitara. Το δοκιμάζουμε στην τετρακίνητη εκδοχή του

Δοκιμάζουμε το «φουλ» υβριδικό και τετρακίνητο Suzuki S-Cross

Οι Ιάπωνες ύστερα από το Vitara λανσάρισαν και τη φουλ υβριδική έκδοση του Suzuki S-Cross, η οποία επίσης φέρει το διακριτικό «Strong Hybrid».

Tι σημαίνει αυτό;

Σημαίνει πως κάτω από το καπό αυτού του S-Cross έχουμε έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα Dualjet 1,5 lt, ο οποίος αποδίδει 102 PS με 138 Nm στις 4.400 rpm.

Διαθέτει διπλά μπεκ ψεκασμού καυσίμου (άμεσου και έμμεσου), πολύ υψηλή συμπίεση (13:1) και νέο χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής από το σύστημα VVT. Στην ουσία είναι το επόμενο βήμα του μοτέρ με κωδικό K15B που φορά το Jimny.

Εδώ έρχονται οι επιταγές των καιρών να προσθέσουν έναν κόμπακτ, ελαφρύ ηλεκτροκινητήρα (MGU) που αποδίδει 33 PS με 60 Nm, ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (AGS, με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη) και μια αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου με τάση 140V.

Στη… σούμα, η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φθάνει τους 116 PS. Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ζωή είτε με ρεύμα απευθείας από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε από την μπαταρία που έχει ενεργειακή χωρητικότητα 840 Wh.

Αυτή φορτίζεται ή από τον θερμικό κινητήρα ή από το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας που ενεργοποιείται όταν πατάς το φρένο ή σηκώνεις το πόδι από το γκάζι.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.