Τώρα, η Dreame Auto εξετάζει το ενδεχόμενο δημιουργίας μονάδας παραγωγής κοντά στο Gigafactory της Tesla στο Βερολίνο. Εάν γίνει πραγματικότητα, θα καταστεί η πρώτη κινεζική μάρκα αυτοκινήτων που θα εγκαταστήσει παραγωγικές δραστηριότητες επί γερμανικού εδάφους.
Η Dreame Auto αποτελεί το τμήμα αυτοκινήτων της Dreame Technology, που έχει γίνει γνωστή κυρίως για τις ηλεκτρικές σκούπες της. Με σημαντική παγκόσμια παρουσία, διαθέτοντας προϊόντα της σε περισσότερες από 100 χώρες.
Ήδη το Auto παρακλάδι έχει συγκεντρώσει περί τους 1.000 εργαζόμενους. Πρόκειται για υπαλλήλους από το τμήμα R&D, αλλά και στελέχη από τον ευρύτερο κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Δεν είναι ο πρώτος κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός που εισέρχεται στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Έχουν προηγηθεί οι Xiaomi, Skyworth, Huawei, Roborock και Baidu. Καμία όμως από τις παραπάνω δεν έθεσε τόσο ψηλά τον πήχη: Να ανταγωνιστεί τις πιο εξωτικές μάρκες και τα ταχύτερα μοντέλα παραγωγής.
Η εταιρεία διαθέτει εμπειρία στην κατασκευή κόμπακτ ηλεκτροκινητήρων, σχεδιασμένων να λειτουργούν σε περισσότερες από 200.000 rpm. Σύμφωνα με τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της, Yu Hao, η τεχνογνωσία θα εφαρμοστεί και στα ηλεκτρομοτέρ του υπεραυτοκινήτου.
Τα τεχνολογικά διαπιστευτήρια της Dreame εκτείνονται πέρα από τους ηλεκτρικούς κινητήρες. Η εταιρεία διαθέτει συστήματα αναγνώρισης όρασης, σχεδιασμό διαδρομής με βάση την τεχνητή νοημοσύνη και χωρική μοντελοποίηση -όλα αναπτυγμένα για τις ρομποτικές ηλεκτρικές σκούπες της. Αυτόνομη οδήγηση είπες; Από τις σκούπες στο αυτοκίνητό σου!
Μέχρι το τέλος του 2024, η Dreame είχε καταθέσει αίτηση για περισσότερες από 6.300 ευρεσιτεχνίες παγκοσμίως. Πολλές από αυτές σχετίζονται άμεσα με τις BEV δραστηριότητές της.
Θυμίζουμε ότι ο βασικός ανταγωνιστής της Dreame στις ρομποτικές σκούπες, η Roborock, λάνσαρε το 2023 το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο στην Κίνα. Πρόκειται για το 01, μέσω του αυτοκινητικού της παρακλαδιού Rox.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.