Αυτό με την Λιβύη που πήρε όλη την ΑΟΖ, υφαλοκρηπίδα κλπ. μέχρι την Κρήτη, να το προσέξουμε. Νομίζω ακολουθεί και η ίδια η Κρήτη σε λίγο...

DS N°8: Σκέψεις για να κυκλοφορήσει και σε υβριδική

Η DS N°8 είχε προγραμματιστεί να υπάρξει με 100% ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ωστόσο, αυτό επανεξετάζεται

DS N°8: Σκέψεις για να κυκλοφορήσει και σε υβριδική

Η DS N°8 αποτελεί τη ναυαρχίδα της γαλλικής μάρκας πολυτελείας. Ήδη δυόμισι μήνες πριν, όταν άρχισε η παραγωγή των πρώτων αυτοκινήτων, είχε διαρρεύσει η φήμη ότι ενδέχεται να κυκλοφορήσει και σε υβριδική εκδοχή.

Τώρα, ο επικεφαλής προϊόντων μελλοντικής χρήσης της DS, Cyprien Laurentie, έρχεται να επαναλάβει το ενδεχόμενο. «Τεχνικά, είναι πάντα μια πιθανότητα η DS N°8 να υπάρξει και με θερμικό κινητήρα κάτω από το καπό της. Αλλά η εταιρεία πιστεύει ακόμη ότι πρέπει να πείσουμε τον κόσμο για τη βιωσιμότητα μιας αμιγώς ηλεκτρικής προσφοράς σε αυτήν την κατηγορία». Αν είσαι λίγο ανοιχτόμυαλος, στην πράξη δεν κάνεις κανένα συμβιβασμό», συνέχισε. Τονίζοντας την υψηλή αυτονομία των 750 km. «Με ένα τέτοιου είδους ηλεκτρικό μοντέλο, δεν κάνεις πραγματικά καμία θυσία: Είναι ιδανικό για μετακινήσεις και ταξίδια».

Ο Laurentie υποστήριξε ότι οι περισσότεροι σκεπτικιστές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων «δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ» ένα BEV. «Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να τους κάνουμε να τα δοκιμάσουν».

Τελικά όμως, εάν η ζήτηση για τη DS N°8 μειωθεί λόγω της αποκλειστικής προσφοράς της ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη, η DS είναι έτοιμη να διαφοροποιήσει το αρχικό της πλάνο. «Θα παρακολουθούμε στενά την αγορά και θα προσαρμοστούμε, εάν χρειαστεί».

Δεν θα είναι η πρώτη φορά που μία μάρκα του Ομίλου Stellantis θα προβεί σε κάτι ανάλογο. Προηγουμένως, οι αδελφές μάρκες Jeep και FIAT είχαν λανσάρει μοντέλα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

Για να ακολουθήσουν και υβριδικές εκδόσεις στη συνέχεια. Έτσι, προέκυψε το υβριδικό 1.2 Avenger, ενώ ετοιμάζεται και το 500e που θα γεμίζει στο βενζινάδικο.

Η N°8 αποτελεί το μόνο μοντέλο του Ομίλου που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium και προσφέρεται αποκλειστικά με ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τουλάχιστον για την ώρα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.