Έως 15 ίππους ισχυρότερο το Dacia Duster με ίδια κατανάλωση
Το Dacia Duster αποκτά 10 επιπλέον ίππους στην ήπια υβριδική έκδοση και 15 στη full hybrid
Newsroom | email: info@pronews.gr
Χαράς ευαγγέλια για τους λάτρεις του Dacia Duster. Αφού οι δύο υβριδικές του εκδόσεις θα αποκτήσουν επιπλέον ισχύ, χωρίς αυτό να συνοδεύεται από αντίστοιχου ποσοστού αύξηση στην κατανάλωση.
Όταν δοκιμάσαμε πρόσφατα την ήπια υβριδική έκδοση των 130 ίππων, αξιολογήσαμε ότι ο υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1,2 lt «παρέχει στην πλειονότητα των περιπτώσεων ευχάριστη απόδοση. Όχι τόσο στη δυνατή εκκίνηση από στάση όσο στις ρεπρίζ, ακόμη και από τριψήφια ταχύτητα».
Κάτι που αναμένεται να είναι ακόμα πιο έντονο τώρα, αφού το σύνολο κέρδισε 10 ίππους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τυποποιημένη κατανάλωση που ανακοινώνει η ρουμανική εταιρεία είναι ταυτόσημη με της απερχόμενης έκδοσης.
Το κορυφαίο φουλ υβριδικό μοντέλο των 140 ίππων είναι ο μεγάλος κερδισμένος. Η χωρητικότητα της μπαταρίας του αυξήθηκε από τις 1,2 στις 1,4 kW και η συνολική ισχύς θα ανέρχεται πλέον στους 155 ίππους.
Έχουμε δοκιμάσει την παλιά διάταξη στο Jogger και οι εντυπώσεις μας ήταν κολακευτικές. Αναμένουμε ακόμα καλύτερη απόδοση. Τι γράφαμε τότε: «Στην πράξη το υβριδικό σύνολο με τους 140 συνολικά ίππους ενισχύει τον οικογενειακό χαρακτήρα του Jogger προσφέροντας θετικό τράβηγμα και καλύτερη απόκριση από τις συμβατικές εκδόσεις».
Να σημειωθεί ότι ούτε εδώ υπάρχει διαφοροποίηση στην κατανάλωση, ενώ οι εκπομπές CO₂ έχουν μειωθεί κατά 7 g/km. Δυστυχώς δεν έχει ανακοινωθεί αύξηση της ισχύος στην έκδοση διπλού καυσίμου με το 1.000άρι μοτέρ. Που είναι η πιο καλοπουλημένη στην Ελλάδα.
Αλλαγές υπάρχουν και στον εξοπλισμό. Με τη Dacia να εισάγει νέες επενδύσεις καμπίνας για τα εξοπλιστικά επίπεδα Journey του Duster. Καθώς και μαύρες ζάντες αλουμινίου 18 -αντί 17- ιντσών για την έκδοση Extreme.
Επιπλέον, στον βασικό εξοπλισμό των μοντέλων Journey και Extreme θα περιλαμβάνεται πλέον και το προσαρμοζόμενο cruise control.
Κερασάκι στην τούρτα: Η τετρακίνηση. Ωστόσο, δεν θα είναι μηχανική με κεντρικό άξονα. Αλλά την κίνηση των πίσω τροχών θα πραγματοποιεί ηλεκτροκινητήρας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.