Πατώντας για άλλη μια φορά στην πλατφόρμα CMF-B, το νέο Renault Clio θα μπορούσαμε να πούμε πως αντλεί έμπνευση από το πρωτότυπο Emblème. To εμπρός μέρος είναι εντελώς διαφορετικό και φιλοξενεί τη νέα μάσκα με ανάγλυφα μοτίβα διαμαντιού. Τα φώτα ημέρας βρίσκονται σε μαύρο πλαίσιο, στις άκρες του προφυλακτήρα, ενισχύοντας τη δυναμική εικόνα του συνόλου.
Η γραμμή της οροφής υιοθετεί πιο κουπέ λογική, την ώρα που ζάντες (μπορούν να φτάσουν έως και τις 18 ίντσες) γεμίζουν ιδανικά τους θόλους των τροχών. Πίσω, το μάτι πέφτει στη μεγάλη πτέρυγα οροφής και στα νέα φώτα.
Ως προς τις διαστάσεις, το νέο Renault Clio έχει μεγαλώσει σε σχέση με την απερχόμενη γενιά. Το μήκος φτάνει τα 4,12 μέτρα (από 4,05 ), το πλάτος τα 1,77 (από 1,73 μέτρα), το ύψος τα 1,45 (από 1,44 μέτρα) και το μεταξόνιο τα 2,59 μέτρα (από 2,58 μέτρα).

Στο εσωτερικό, όπως τονίζουν οι άνθρωποι της γαλλικής φίρμας έχουν τοποθετηθεί ακόμα πιο ποιοτικές επενδύσεις (ακόμα και Alcantara), πολλές εκ των οποίων προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά. Η εικόνα της καμπίνας θυμίζει έντονα το Renault 5, με σημείο αναφοράς τη διπλή οθόνη 10,1 ιντσών. Κι όπως έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της φίρμας, το infotainment OpenR Link ενσωματώνει υπηρεσίες της Google, όπως τα Google Maps και Google Assistant.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Renault, η καμπίνα θα μπορέσει να μεταφέρει με άνεση τέσσερις ενήλικους, οι οποίοι θα αξιοποιούν μια σειρά από έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους και ευκολίες όπως θύρες USB-C και βάση για ασύρματη φόρτιση smartphone.
Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 391 lt που σε συνδυασμό με το χαμηλό κατώφλι διευκολύνει σημαντικά τη διαδικασία της φόρτωσης.
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η γκάμα των κινητήρων του γαλλικού σουπερμίνι. Στη βάση τοποθετείται ο 3κύλινδρος 1.200άρης με 115 ίππους και 190 Nm. H κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς είτε μεσώ ενός χειροκίνητου είτε μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου EDC έξι σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι αξιοπρεπείς, με το 0-100 km/h να έρχεται σε 10,1″. Όσο για την κατανάλωση, δεν θα ξεπερνά τα 5 lt/100 km, σύμφωνα με το εργοστάσιο.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου, δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.