Ferrari 296 Speciale: Ορόσημο με 880 ίππους και τόνους κάρμπον
Η Ferrari 296 Speciale είναι το πιο ισχυρό πισωκίνητο μοντέλο δρόμου του Maranello
Newsroom | email: info@pronews.gr
Κοντέψαμε να χάσουμε τη λαλιά μας όταν δοκιμάσαμε τη Ferrari 296 GTB. Φαντάσου πώς θα είναι η εμπειρία της οδήγησης της σκληροπυρηνικής Speciale, όπου όλα έχουν φτάσει στο απόλυτο όριο.
Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα για παράδειγμα. Ενώ στην GTB αποδίδει 830 ίππους και 740 Nm, στη Ferrari 296 Speciale έχει ανεβάσει τους τόνους. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 880 ίππους, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 180 από 167 ίππους. Τη στιγμή που η μπαταρία των 7,45 kWh παραμένει ως είχε, το αυτό και η ηλεκτρική αυτονομία των 25 km.
Με 8άρι DCT κιβώτιο, τα 100 km/h έρχονται σε μόλις 2,8”, 4,2” αργότερα κινείσαι με 200, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 330 km/h.
Οι διαστάσεις δεν έχουν αλλάξει σε σχέση με την GTB. Το μήκος παραμένει στα 4.625 mm, το πλάτος στα 1.968 mm, το ύψος στα 1.181 mm, ενώ το μεταξόνιο εκτείνεται σε 2.600 mm.
Όμως, η downforce φτάνει πλέον τα 435 kg στα 250 km/h, νούμερο 20% μεγαλύτερο σε σύγκριση με την GTB. Την ίδια στιγμή, ο χρόνος μετάβασης της αεροτομής από τη θέση χαμηλής οπισθέλκουσας (LD) στην υψηλής κάθετης δύναμης (HD) έχει μειωθεί στο μισό.
Μια νέα διαμόρφωση μεσαίας κάθετης δύναμης (MD) βελτιώνει τη σταθερότητα του πίσω μέρους σε υψηλή ταχύτητα.
Η Ferrari υπέβαλε την 296 σε αυστηρή δίαιτα, μειώνοντας συνολικά 60 kg το βάρος της σε σύγκριση με την 296 GTB. Οφείλεται κυρίως στην παρουσία ανθρακονημάτων στο αμάξωμα και εξαρτημάτων τιτανίου στον κινητήρα. Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 5 mm, ενώ η μέγιστη κλίση κατά το στρίψιμο είναι μικρότερη κατά 13%.
Και πώς ακούγεται; Παρότι η διάταξη παραμένει V6, η Ferrari σχεδίασε νέους ακουστικούς αγωγούς για την Speciale. Πλέον διπλάσιους σε σχέση με αυτούς της 296 GTB. Υποσχόμενη στο πλήρωμα μια συναισθηματική ηχητική εμπειρία.
Που θα το κάνει να ξεχάσει ότι κάτω από το καπό δεν κρύβεται ένας V12 ή τουλάχιστον ένας V8.
Η 296 Speciale πατάει σε ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2, ειδικά σχεδιασμένα για αυτήν. Η εικονική προσομοίωση βοήθησε στη μείωση του χρόνου εξέλιξης των ελαστικών από τους 18 στους 12 μήνες.
Οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν το μοντέλο είτε ως 296 Speciale με σταθερή οροφή είτε ως Speciale A, με αναδιπλούμενη σκληρή οροφή. Οι τιμές στην Ιταλία ξεκινούν από τις €407.000 για την κλειστή και €462.000 για την ανοιχτή έκδοση.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.