Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Ferrari 849 Testarossa: Αντικαθιστά την SF90 με 1.050 ίππους

Η Ferrari 849 Testarossa ανανεώνει τη SF90 Stradale και αναβιώνει μια από τις πιο εμβληματικές της ονομασίες

Ferrari 849 Testarossa: Αντικαθιστά την SF90 με 1.050 ίππους

Η Ferrari 849 Testarossa έρχεται να αντικαταστήσει τις SF90 Stradale και Spider και το έργο της δεν είναι εύκολο. Από τη στιγμή που η SF90 ήταν τόσο εξαιρετική σε όλους τους τομείς. Ενσωματώνει επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, με τον ανασχεδιασμένο twin-turbo V8 να συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες και να αποδίδει 1.050 ίππους.

Για να επιτευχθεί αυτή η εντυπωσιακή ισχύς, ο F154 έχει αποκτήσει νέες κυλινδροκεφαλές, πολλαπλές εξαγωγής και τα μεγαλύτερα τούρμπο που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε Ferrari παραγωγής. Μόνος του, ο V8 αποδίδει 829 ίππους.

Τρεις ηλεκτροκινητήρες -δύο μπροστά και ένας πίσω- χαρίζουν τετρακίνηση, ενώ η μπαταρία των 7,45 kWh μπορεί να κινήσει το ιταλικό hypercar ηλεκτρικά για 29 km σε ταχύτητες έως τα 130 km/h. Το νου σου: Σε αυτή την περίπτωση, θα βρεθείς να οδηγείς μια προσθιοκίνητη Ferrari!

Μαζί με την επιπλέον ισχύ, χάρη στις καινοτομίες στην αεροδυναμική και στα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, η 849 Testarossa σημειώνει χρόνο 1’ 17,5” στην πίστα δοκιμών του Fiorano. Δηλαδή 1,2” ταχύτερα από την SF90 Stradale και μόλις 0,2” πιο αργά από την κορυφαία SF90 XX Stradale.

Το αυτοκίνητο δοκιμών φορούσε το πακέτο Assetto Fiorano, το οποίο θα προσφέρεται προαιρετικά από την έναρξη των πωλήσεων. Μειώνει κατά 30 kg το βάρος, που χωρίς τα υγρά είναι στα 1.570 kg. Χάρη στη χρήση ελαφρύτερων υλικών όπως τιτάνιο και ανθρακονήματα.

Προσθέτει επίσης αμορτισέρ Multimatic, ενώ οι δύο αεροτομές τριπλασιάζουν την πίσω downforce. Όσοι επιλέξουν αυτήν την έκδοση, μπορούν επίσης να προσθέσουν ελαστικά Michelin Cup R2, μοναδικά χρώματα και εξατομικευμένες επιλογές εσωτερικού χώρου που δεν είναι διαθέσιμες σε όσους στραφούν στη βασική 849 Testarossa. 

Η Ferrari λανσάρει δύο νέα χρώματα: Το Rosso Fiammante, το οποίο παίρνει τη ματ απόχρωση Rosso Corsa από προηγούμενα μοντέλα και προσθέτει μια μεταλλική πινελιά στο χρώμα. Και το Giallo Ambra, που ενσωματώνει τις πλούσιες αποχρώσεις του κεχριμπαριού.

Συνδυάζεται υπέροχα με τη Giallo Siena, μια νέα εσωτερική επένδυση Alcantara. Η καμπίνα είναι επίσης ανανεωμένη με έναν επιλογέα ταχυτήτων εμπνευσμένο από την F80, ο οποίος μοιάζει με μικροσκοπικό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Στο τιμόνι, τα χειριστήρια αφής έχουν αντικατασταθεί από φυσικούς διακόπτες. Υπάρχει πάντα η επιλογή των μπάκετ καθισμάτων.

Το όνομα Testarossa -που σημαίνει «κοκκινομάλλα» στα ιταλικά- προέρχεται από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Ferrari της δεκαετίας του 1950, που ξεχώριζαν για τις κόκκινες κεφαλές των βαλβίδων.

Η ονομασία έγινε θρυλική τη δεκαετία του 1980 με το εμβληματικό μοντέλο παραγωγής του 1984 και πλέον επιστρέφει δυναμικά, ενσωματώνοντας την παράδοση στο υπερσύγχρονο υβριδικό hypercar.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.