FIAT 500 Scoiattolo 1977: Σπάνιο κομμάτι προς πώληση
Ένα «παντός εδάφους» δημιούργημα του καροσερίστα Arrigio Perini με λιγότερα από 20.000 km, πωλείται στην Ελβετία
Newsroom | email: info@pronews.gr
Ανάμεσα στις πολλές μετατροπές που βασίστηκαν στο Nuova 500 που κατασκευάστηκε από το 1957 έως το 1975, ξεχωρίζει το FIAT 500 Scoiattolo από την Carrozzeria Arrigio Perini.
Κάτι μεταξύ beach car και μικρού off-roader, κατασκευάστηκε σε περίπου κομμάτια αντίτυπα. Ένα από αυτά βρίσκεται στην πόλη Bienne στην Ελβετία και ψάχνει αγοραστή.
Το Scoiattolo, που πάει να πει «σκίουρος» στα ιταλικά, κατασκευάστηκε σε αρκετές εκδόσεις, κάποιες μάλιστα με τετρακίνηση. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πισωκίνητο, με τον δικύλινδρο κινητήρα των 594 cc στο πίσω μέρος.
Μπορεί βέβαια το αυτοκίνητο να έχει το προσωνύμιο «σκίουρος», αλλά φυσικά δεν είναι φτιαγμένο για να σκαρφαλώνει στα δέντρα. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος ωστόσο, του δίνει ικανότητες πέρα από την άσφαλτο. Η αισθητική του θυμίζει Citroën Méhari, Jeep CJ αλλά και Mini Moke, με το τετραγωνισμένο σχήμα, κάθετες επιφάνειες εμπρός πίσω, ανακλινόμενο παρμπρίζ και ρεζέρβα στερεωμένη στη μάσκα.
Το Scoiattolo δημοπρασίας, που πρωτοκυκλοφόρησε στην Ιταλία το 1977, είναι σε πολύ καλή οπτική κατάσταση, με κόκκινο χρώμα αμαξώματος και μαύρη βινίλ επένδυση καθισμάτων. Υπάρχουν μικρές ατέλειες στη βαφή και φθορά στην πλάτη του καθίσματος οδηγού.
Μηχανικά, δεν αναφέρεται κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα, όμως χρειάζεται φροντίδα αφού έχει μείνει ακίνητο για αρκετά χρόνια. Το ίδιο αυτοκίνητο είχε πουληθεί σε δημοπρασία τον Ιούλιο του 2022 στο Hallwil, πάλι στην Ελβετία, με το κοντέρ να δείχνει 19.919 km (μη εγγυημένα) έπειτα από δύο χρόνια ακινησίας.
Σήμερα επανεμφανίζεται προς πώληση με σχεδόν την ίδια ένδειξη. Θα αλλάξει χέρια άραγε για ποσό υψηλότερο από τις €7.999 της προηγούμενης συναλλαγής; Η δημοπρασία γίνεται από την πλατφόρμα Collecting Cars, χωρίς κατώτατη τιμή.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.