Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

FIAT 600: Γιορτάζει 70 χρόνια και συμμετέχει στο 1.000 Miglia (βίντεο)

Συμμετέχει στα 1.000 Miglia του 2025, γιορτάζοντας τα 70 χρόνια του θρυλικού FIAT 600 που παρουσιάστηκε το 1955

FIAT 600: Γιορτάζει 70 χρόνια και συμμετέχει στο 1.000 Miglia (βίντεο)

Υποστηρίζοντας το κλασικό 600, τα FIAT 600 Hybrid και Abarth 600e είναι οι θεματοφύλακες μιας μοναδικής κληρονομιάς που αναμιγνύει το χθες με το όραμα για το μέλλον και την παράδοση με την καινοτομία, στη διαδρομή του «πιο όμορφου αγώνα στον κόσμο».

Στη γραμμή εκκίνησης θα πάρει θέση ένα σπάνιο 600, αφήνοντας για λίγο το Centro Storico FIAT στο Τορίνο. Το πλήρωμά του θα είναι αμιγώς γυναικείο, αποτελούμενο από δύο έμπειρες δημοσιογράφους και ένθερμες υποστηρίκτριες της αυτοκινητικής κληρονομιάς.

Από την πλευρά τους, τα αυτοκίνητα υποστήριξης έχουν τη δική τους ιδιαίτερη σημασία. Το 600e των 280 PS είναι το ισχυρότερο Abarth όλων των εποχών, διαθέτοντας πολύ ειδικά σπορ στοιχεία όπως το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, βελτιώσεις στην ανάρτηση και τα φρένα, καθώς και επιθετική εμφάνιση που εντυπωσιάζει.

Το 600 Hybrid από την πλευρά του χρησιμοποιεί ένα εξελιγμένο και αποδοτικό υβριδικό σύστημα κίνησης με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, σύνολο που εξασφαλίζει απόλυτη ευκολία και οικονομία στη χρήση.

Παράλληλα ο σχεδιασμός του μοντέλου είναι ωδή στο απόλυτο ιταλικό στιλ, ενώ η καμπίνα του έχει άνετους χώρους συνδυάζοντας την εργονομία με την πρακτικότητα. Όλα αυτά τα στοιχεία συμπληρώνονται με κορυφαίο δείκτη value for money, αφού ο πλούσιος εξοπλισμός και η εισαγωγική τιμή των €23.390 διαμορφώνουν ένα ελκυστικό πακέτο στα B-SUV.

Ας ξαναθυμηθούμε όμως το ορίτζιναλ FΙΑΤ 600 που παρουσιάστηκε στον διεθνή Τύπο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη πριν από 70 χρόνια, στις 9 Μαρτίου του 1955.

Οι δημοσιογράφοι και οι ειδικοί υποδέχτηκαν το νέο FIAT 600 με ενθουσιώδη σχόλια που επαίνεσαν την υιοθέτηση «ανορθόδοξων, έξυπνων λύσεων». Με μήκος μόνο 3,22 m ήταν το πρώτο πισωμήχανο FIAT. Το μοτέρ των 633 cc με τα 22,5 άλογα καθιστούσε ικανό το αυτοκίνητο να πιάνει τα 100 km/h. Το 600 πατούσε πάνω σε αυτοφερόμενο πλαίσιο, είχε τέσσερις ανεξάρτητους τροχούς και 4άρι σασμάν με την 1η ασυγχρόνιστη.

Με τυποποιημένη κατανάλωση για την εποχή τα 5,7 lt/100 km, μπορούσε να μεταφέρει τέσσερις επιβάτες και 30 kg αποσκευών σε απόσταση πάνω από 450 km. Και φυσικά με τέτοιο μήκος και χωρίς ημιαξόνια εμπρός, το τιμόνι που έκοβε πολύ το έκανε εξαιρετικά μανιτζέβελο στην πόλη, με κύκλο στροφής 8,7 m.

Το 1956, εμφανίστηκε μια βερσιόν του 600 με αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή και την ίδια χρονιά πολυχρηστική έκδοση Multipla. Αλλά αποτέλεσε και την πλατφόρμα για να φτιάξουν Ιταλοί καροσερίστες ειδικές κατασκευές, όπως για παράδειγμα η Carrozzeria Ghia με το Ghia FIAT 600 Jolly.
Δείτε το video στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.