Ford F-Line E: Ηλεκτρικό φορτηγό με τέσσερις μπαταρίες 98 kWh
Το ηλεκτρικό F-150 αποσύρθηκε, αλλά το Ford F-Line E μπαίνει δυναμικά στα ηλεκτρικά φορτηγά
Newsroom | email: info@pronews.gr
Volvo, Mercedes-Benz, MAN, Tesla και πλέον και η Ford. Η κατηγορία των ηλεκτρικών φορτηγών μεγαλώνει συνεχώς, με νέους ανταγωνιστές να μπαίνουν στο παιχνίδι, Το F-Line E αποτελεί την πιο πρόσφατη έλευση και θα διατίθεται με έως τέσσερις μπαταρίες 98 kWh, αποδίδοντας έως 530 ίππους στην κορυφαία έκδοση.
Η Ford Trucks αποτελεί τον βραχίονα βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της Ford Otosan, της μακροχρόνιας κοινοπραξίας μεταξύ της Ford και της τουρκικής Koç Holding.
Η συνεργασία είναι υπεύθυνη για τον σχεδιασμό, τη μηχανολογία και την παραγωγή ελκυστήρων, κατασκευαστικών οχημάτων και βαρέων φορτηγών που εξυπηρετούν αγορές σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία.
Το μεγαλύτερο μοντέλο διαθέτει τέσσερις μπαταρίες NMC (νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου) των 98 kWh η καθεμία, με συνολική χωρητικότητα 392 kWh και ωφέλιμη 314 kWh. Η Ford αναφέρει αυτονομία έως 300 km.
Η κίνηση παρέχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τον πίσω άξονα, με μέγιστη ισχύ 530 ίππων και ροπή 2.470 Nm. Η έκδοση 6×2 υποστηρίζει μέγιστη ισχύ φόρτισης 285 kW.
Αντίστοιχα, η μικρότερη έκδοση 4×2 διαθέτει τρεις μπαταρίες, συνολικής χωρητικότητας 294 kWh (ωφέλιμη 235 kWh), και χρησιμοποιεί έναν λιγότερο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα των 395 ίππων. Η αυτονομία φτάνει έως 250 km με μία φόρτιση, ενώ η μέγιστη ισχύς φόρτισης περιορίζεται στα 213 kW.
Και οι δύο εκδόσεις έχουν ανώτατη ταχύτητα 90 km/h, όπως προβλέπεται για την κατηγορία.
Η Ford Trucks τοποθετεί το F-Line E ως μια ευέλικτη, αρθρωτή πλατφόρμα, κατάλληλη για στόλους διανομών, δημοτικές υπηρεσίες και ποικίλες επαγγελματικές εφαρμογές, όπως αποκομιδή απορριμμάτων. Ο αρθρωτός σχεδιασμός επιτρέπει στους φορείς εκμετάλλευσης να το προσαρμόζουν εύκολα για εξειδικευμένες χρήσεις χωρίς εκτεταμένες μετατροπές.
Παράλληλα με το F-Line E, η Ford παρουσίασε και το ανανεωμένο F-Max στην ίδια εκδήλωση. Σημαντικά μεγαλύτερο και πλέον εξοπλισμένο με αναθεωρημένο κινητήρα 12,7 lt για το 2025, το νέο F-Max υπόσχεται μείωση κατανάλωσης κατά 11%, δείχνοντας ότι η γκάμα βαρέων της Ford δεν μεταβαίνει ακόμη πλήρως στην ηλεκτροκίνηση, αλλά εξελίσσει παράλληλα και τα θερμικά της μοντέλα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.