Ford Ranger PHEV: Ήρθε Ελλάδα και φέρνει νέο αέρα στην κατηγορία
Το νέο Ranger PHEV είναι το πρώτο εξηλεκτρισμένο pick-up μοντέλο σε ολόκληρη την Ευρώπη και είναι άμεσα διαθέσιμο
Newsroom | email: info@pronews.gr
Το νέο Ford Ranger PHEV είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, προσφέροντας σε όλους τους επαγγελματίες οδηγούς ένα ασυμβίβαστο pick-up που συνδυάζει επιδόσεις και οικονομία.
Τα παραπάνω χαρακτηριστικά εξασφαλίζονται από το νέο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων της Ford και το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 102 ίππων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh.
Με δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης για κίνηση με βενζίνη ή αμιγώς ηλεκτρικά ή με συνδυασμό των δύο, το καινοτόμο Ranger PHEV εξασφαλίζει πρωτόγνωρα επίπεδα οικονομίας για την κατηγορία, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στις δυνατότητες ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου.
Η πρωτόγνωρη για την κατηγορία των pick-up οικονομία και το χαμηλό λειτουργικό κόστος που απορρέει από αυτή συνοδεύονται από εξίσου υψηλές δυνατότητες μεταφοράς φορτίου και ρυμούλκησης. Έτσι, το νέο Ford Ranger PHEV είναι σε θέση να προσφέρει στους επαγγελματίες ωφέλιμο φορτίο έως 800 κιλά και κορυφαία δυνατότητα ρυμούλκησης έως και 3,5 τόνους.
Ταυτόχρονα, όπως σε κάθε μοντέλο της γκάμας Ranger, οι πελάτες μπορούν να επωφελούνται από τις εγνωσμένες εκτός δρόμου ικανότητες που προσφέρουν τόσο το σύστημα τετρακίνησης e-4WD και το dual-range κιβώτιο μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις), όσο και από το κλείδωμα του πίσω διαφορικού του νέου Ford Ranger plug-in hybrid.
Θέλοντας να καταδείξει τις ασυμβίβαστες αυτές δυνατότητες, η Ford συνέκρινε σε μια απευθείας «κόντρα» το νέο Ranger PHEV με την πετρελαιοκίνητη έκδοση 2.0L, δημιουργώντας ένα πολύ ενδιαφέρον video με τίτλο «Ranger PHEV vs Ranger», το οποίο μπορείτε
Η οικονομία που απολαμβάνουν οι επαγγελματίες οδηγοί αποτελεί σήμα κατατεθέν του νέου Ford Ranger PHEV και σε μεγαλύτερες αποστάσεις. Σε μεικτές διαδρομές η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν υπερβαίνει τα 3,2 lt/100 km2, ενώ ακόμα και σε συνθήκες ταξιδιού και κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με μεγάλες ταχύτητες, το υβριδικό σύστημα κίνησης προσφέρει οικονομική μετακίνηση με καταναλώσεις που ανταγωνίζονται τους σύγχρονους κινητήρες πετρελαίου.
Πιο συγκεκριμένα, επιλέγοντας το πρόγραμμα λειτουργίας «EV Now» η μπαταρία του αυτοκινήτου προσφέρει με μία πλήρη φόρτιση τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων και πολύ χαμηλό κόστος για έως και 50 χιλιόμετρα. Απόσταση που συνήθως δεν υπερβαίνει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης των επαγγελματιών. Η μπαταρία ιόντων λιθιού με χωρητικότητα 11,8 kWh του νέου Ranger μπορεί να φορτιστεί εύκολα και γρήγορα στο σπίτι, με πολύ χαμηλό κόστος, σε λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 amp, ακόμα και σε απλή οικιακή πρίζα σούκο. Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.