Galaxy 7: Δεν είναι κινητό αλλά PHEV λιμουζίνα από την Geely
Με ονομασία που παραπέμπει σε smartphone της Samsung, το Galaxy 7 υπόσχεται 2.100 km συνδυαστικής αυτονομίας
Newsroom | email: info@pronews.gr
Galaxy A7, διαβάζεις το όνομά του και θυμάσαι το έξυπνο κινητό της κορεατικής Samsung. Αλλά αποτελεί τη νέα επαναφορτιζόμενη υβριδική μπερλίνα της Geely, με την Galaxy να αποτελεί νέα υπό-μπράντα της. Και το Α7 να έχει ακριβώς το ίδιο όνομα με το μοντέλο της Audi.
Και παρόμοιες διαστάσεις επίσης, αλλά και προσοχή στη λεπτομέρεια. Με μήκος 4.918 mm, πλάτος 1.905 mm, ύψος 1.495 mm και μεταξόνιο στα 2.845 mm, το Galaxy A7 έχει αντίστοιχες διαστάσεις με το Toyota Camry. Το πιο καλοπουλημένο σεντάν στον πλανήτη.
Και θα προσφέρεται αποκλειστικά ως plug-in hybrid. Απευθύνεται σε αγοραστές που επιθυμούν τεράστια αυτονομία χωρίς τους συμβιβασμούς ενός πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου.
Ενσωματώνει το υβριδικό σύστημα NordThor της Geely, που συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1,5 lt με μονό ηλεκτροκινητήρα. Υπόσχεται ότι θα καλύψει έως και 120 km μόνο με ηλεκτρική ενέργεια και έως και 2.100 km συνολικά. Χάρη στην LFP μπαταρία των 18,99 kWh.
Ωστόσο, κράτα μικρό καλάθι, γιατί τα παραπάνω νούμερα είναι στο αισιόδοξο κινεζικό πρωτόκολλο δοκιμών CTLC. Το αυτό και για τη μέση κατανάλωση των 2 lt στα 100. Δεν μπορούμε πάντως να μην επαινέσουμε το λογικό βάρος, που δεν ξεπερνά τα 1.735 kg στην πολυτελέστερη έκδοση.
Στο εσωτερικό, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει μια μεγάλη οθόνη infotainment και ένας μικρότερος ψηφιακός πίνακας οργάνων. Είναι ενδιαφέρον ότι η Geely έχει προσθέσει φυσικά κουμπιά και περιστροφικό επιλογέα αντί να βασίζεται στην οθόνη αφής για κάθε λειτουργία.
Η ανοιχτόχρωμη ταπετσαρία και τα ξύλινα ένθετα στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα δίνουν μια ελαφρώς πιο πολυτελή ατμόσφαιρα από ό,τι υποδηλώνει η προσιτή του τιμή.
Πόσο κοστίζει; Κάθεσαι; Στην Κίνα, ξεκινά από €12.150. Όχι και πολλά για 5μετρη λιμουζίνα, ε;
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.