Αυτό με τον Λίβυο Αρχηγό ΓΕΕΘΑ πόσο τυχαίο ήταν άραγε;

Geely: Υπερσύγχρονο κέντρο δοκιμών ασφάλειας – Τύφλα να ΄χει ο Euro NCAP (βίντεο)

Η Geely επενδύει στο μεγαλύτερο κέντρο δοκιμών ασφάλειας, ελέγχοντας συγκρούσεις, ADAS και κυβερνοασφάλεια

Geely: Υπερσύγχρονο κέντρο δοκιμών ασφάλειας – Τύφλα να ΄χει ο Euro NCAP (βίντεο)

Η Geely δείχνει αποφασισμένη να ανεβάσει επίπεδο στην εξέλιξη και εμπορική διάθεση μοντέλων που καλούνται να ανταποκριθούν σε ολοένα και αυστηρότερα πρότυπα και απαιτήσεις ασφάλειας παγκοσμίως. 

Για τον σκοπό αυτόν, ο όμιλος δημιούργησε ένα νέο κέντρο δοκιμών, το οποίο χαρακτηρίζεται ως το μεγαλύτερο και πληρέστερο στον κόσμο. Ο κινεζικός κολοσσός, που περιλαμβάνει ευρωπαϊκές μάρκες όπως η Volvo, η Polestar,η Lotus και (κατά 50%) η smart, εγκατέστησε το κέντρο στη Ningbo, σε απόσταση μικρότερη των 200 χιλιομέτρων από την έδρα του στο Hangzhou.

Έπειτα από επένδυση που ξεπερνά τα 240 εκατομμύρια ευρώ, το κέντρο εκτείνεται σε επιφάνεια 45.000 m2.

Ο χώρος αυτός φιλοξενεί ειδικές εγκαταστάσεις για ένα ευρύ φάσμα δοκιμών. Η Geely μάλιστα κάνει λόγο για αρκετά παγκόσμια ρεκόρ, όπως:
– Tο μεγαλύτερο εργαστήριο ασφάλειας αυτοκινήτων (81.930,745 m2)
– H μεγαλύτερη εσωτερική πίστα crash test (293,39 m)
– H μεγαλύτερη ζώνη δοκιμών σύγκρουσης με ρυθμιζόμενη γωνία πρόσκρουσης (12.709,293 m2, 0-180°)
– H μεγαλύτερη αεροσήραγγα με ελεγχόμενο κλίμα (28.536,224 m2)
– O μεγαλύτερος αριθμός διαφορετικών εργαστηριακών δοκιμών (27)

Πέρα από τους αριθμούς, αυτό που έχει σημασία είναι η ποικιλία των συνθηκών που μπορούν να αναπαραχθούν. Ενδεικτικά, η αεροσήραγγα μπορεί να δημιουργήσει άνεμο έως 250 km/h σε ξηρές συνθήκες, αλλά και ριπές έως 160 km/h με βροχή και θερμοκρασίες από 5 °C έως 60 °C.

Αντίστοιχα, σε συνθήκες χιονιού, η ταχύτητα του ανέμου φτάνει τα 120 km/h σε θερμοκρασίες μεταξύ 0 °C και 40 °C. Παράλληλα, μπορούν να προσομοιωθούν ακραία ηλιοφάνεια ή πυκνή ομίχλη, έτσι ώστε να δοκιμαστούν -μεταξύ άλλων- οι αισθητήρες του αυτόνομου συστήματος πέδησης έκτακτης ανάγκης.

Για τις δοκιμές πρόσκρουσης χρησιμοποιούνται 60 ανδρείκελα, που καλύπτουν πολλές διαφορετικές σωματοδομές (ενήλικοι παιδιά, άνδρες, γυναίκες κ.ά.). Το πιο εξελιγμένο από αυτά διαθέτει 180 αισθητήρες και, σύμφωνα με την Geely, κοστίζει σχεδόν 1,5 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, πραγματοποιούνται εξειδικευμένες δοκιμές και στις μπαταρίες υψηλής τάσης.

Η ασφάλεια όμως αποτελεί και εμπορικό/επικοινωνιακό εργαλείο -κατά συνέπεια πλεονέκτημα. Σημαντικό μέρος των δοκιμών πραγματοποιείται και ψηφιακά. Συγκεκριμένα, μπορούν να προσομοιωθούν 20.000 σενάρια οδήγησης και έως 60 εκατομμύρια χιλιόμετρα διαδρομών. Το κέντρο διαθέτει επίσης ειδικό τμήμα κυβερνοασφάλειας, στο οποίο ελέγχονται τα λογισμικά και τα ηλεκτρονικά συστήματα των οχημάτων απέναντι σε πιθανές απειλές.
Δείτε το video στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.