Τι κοινό έχουν μια Alfa Romeo 6C, μια Alfa Romeo Giulietta Sprint, μια Alfa Romeo Eagle και μια Alfa Romeo Brera;
Καταρχήν και προφανώς πως όλες τους είναι Alfa και κατά δεύτερο λόγο, πως εφέτος, το 2025, γιορτάζουν μια συμβολική επέτειο. 13 αυτοκίνητα της Casa del Biscione, σχεδιασμένα για τη μιλανέζικη φίρμα από μάγιστρους καροσερίστες είτε in-house, έχουν αφήσει το ανεξίτηλο στίγμα στην εποχή τους κι εφέτος προσθέτουν άλλη μια δεκαετία στην καμπούρα τους.
Από σπόρτσκαρ του Μεσοπολέμου μέχρι σπορ μπερλίνες, κουπέ, δημοφιλή μοντέλα του ’80 και πρωτότυπα, από τη δεκαετία του ’30 μέχρι κι αυτή του 2010, παρελαύνουν στο drive.gr. Δείτε τις όλες!
Alfa Romeo 6C 1925-1929
Η Alfa Romeo 6C 1500 παρουσιάστηκε το 1925 και χάρισε στη μάρκα την πρώτη της νίκη στις Mille Miglia το 1928, σηματοδοτώντας την έναρξη της λαμπρής αγωνιστικής πορείας της. Ήταν σχεδιασμένη από τον Vittorio Jano και εξελίχθηκε σε διάφορες ισχυρότερες εκδόσεις.
Alfa Romeo 1900 1950-1959
Η Alfa Romeo 1900, που παρουσιάστηκε στο Παρίσι το 1950, θεωρείται η πρώτη σύγχρονη μπερλίνα της εταιρείας. Ήταν το πρώτο μοντέλο με αυτοφερόμενο αμάξωμα και πλήρως βιομηχανοποιημένη παραγωγή, φέρνοντας την Alfa Romeo σε νέο εμπορικό επίπεδο. Διαβάστε περισσότερα εδώ
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1955-1964
Με σπορ κουπέ αμάξωμα και μοντέρνα μηχανολογία, η Giulietta Sprint, σχεδιασμένη από τον Bertone, έγινε αμέσως αγαπημένη των φίλων της μάρκας. Ήταν και το πρώτο αυτοκίνητο που ονομάστηκε «Giulietta», εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για την Alfa. Διαβάστε περισσότερα εδώ
Alfa Romeo Gran Sport Quattroruote 1965–1967
Η Gran Sport Quattroruote, με ρετρό σχεδιασμό εμπνευσμένο από τη 6C 1750 του 1930, σχεδιάστηκε από τη Zagato για το περιοδικό Quattroruote. Κατασκευάστηκαν μόλις 92 μονάδες, προσφέροντας έναν ρομαντικό φόρο τιμής στην προπολεμική αισθητική.
Alfa Romeo Giulia 1600 Sport Coupé 1965 – πρωτότυπο
Το πρωτότυπο Giulia 1600 Sport Coupé βασίστηκε στο ελαφρύ αγωνιστικό πλαίσιο TZ της Zagato και διέθετε αεροδυναμικό αμάξωμα με φουτουριστικό στιλ. Δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή, αλλά έδειχνε τη δημιουργική δυναμική της μάρκας. Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.