Στη μικρή πόλη Cavezzo, μισή ώρα περίπου από τη Modena, το Giamaro Katla τραντάζει τη γη όποτε παίρνει μπροστά. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο hypercar, που όμοιό του δεν υπάρχει στην πλάση.
Ο V12 των 7,0 lt έχει φορέσει τέσσερα τούρμπο και το αποτέλεσμα συγκλονίζει: 2.157 ίπποι! Και 2.008 Nm! Και χειροκίνητο κιβώτιο επτά ταχυτήτων! Το καλύτερο; Η κίνηση γίνεται μόνο από τους πίσω κινητήριους τροχούς! Η εξέλιξη του κινητήρα έγινε in-house.
Εννοείται ότι αυτά τα νούμερα αρκούν ώστε το Giamaro Katla να κατακτήσει μεμιάς πολλαπλά ρεκόρ: Του ισχυρότερου αυτοκινήτου παραγωγής! Και προφανώς, του ισχυρότερου με χειροκίνητη μετάδοση.

Νούμερα που με άνεση υπερτερούν της Bugatti Tourbillon. Με τη διαφορά να γίνεται ακόμα μεγαλύτερη χάρη στη συντριπτικά ανώτερη αναλογία κιλών ανά ίππο. Σκέψου ότι το Katla ζυγίζει μόλις 1.450 kg, ενώ το γαλλικό μοντέλο 545 kg περισσότερα. Μένει να δούμε αν θα μπορέσει να κοντράρει τις οκτώ εξατμίσεις της Bugatti Tourbillon Équipe Pur Sang.Ακόμα και το Rimac Nevera R των 2.107 ίππων θα τα βρίσκει σκούρα απέναντι στο Giamaro, αφού ζυγίζει πάνω από 800 kg επιπλέον. Βέβαια, αμφότεροι οι ανταγωνιστές έχουν κίνηση στους τέσσερις τροχούς, ενώ το Giamaro θα έχει δυσκολία να περάσει την κολοσσιαία του ροπή στο οδόστρωμα. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Ιταλοί εξελίσσουν αυτόματη μετάδοση διπλού συμπλέκτη με 11 σχέσεις. Επίσης, για λιγόψυχους θα υπάρχει και μια «εισαγωγική» έκδοση με 1.670 ίππους και 1.556 Nm. Μόνο.
Θα φοράει ζάντες 20 και 21 ίντσες εμπρός και πίσω, ενώ 10πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες θα αναλαμβάνουν την πέδηση. Σε συνεργασία με δισκόφρενα 420 mm στις τέσσερις γωνίες.
Με διαστάσεις 4.791 mm μήκος και μεταξόνιο 2.750 mm, το Giamaro Katla δεν είναι μικρό. Αλλά το κάρμπον μονοκόκ πλαίσιό του ζυγίζει μόλις 170 kg και συμβάλλει στο χαμηλό απόβαρο, παρά το θηριώδες μοτέρ. 
Με κατανομή βάρους 42:58, η πίσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αεροτομή μεγιστοποιεί τη downforce όταν απαιτείται και λειτουργεί ως αερόφρενο.
Δεν υπάρχει ακόμα ανακοίνωση για το πόσο θα κοστίζει, αλλά η ετήσια παραγωγή δεν θα μπορεί να ξεπεράσει τα 30 αυτοκίνητα. Προφανώς, ο αγοραστής θα μπορεί να παραμετροποιήσει τα πάντα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.