ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

H Aston Martin λέει αντίο στον V12 κινητήρα της με την DBS 770 Ultimate

Η Aston Martin DBS με τον V12 φτάνει στο τέλος της διαδρομής. Η αποχαιρετιστήρια έκδοση DBS 770 Ultimate θα ρίξει αυλαία, κατασκευάζοντας 499 αυτοκίνητα τα οποία έχουν ήδη προπωληθεί.

H Aston Martin λέει αντίο στον V12 κινητήρα της με την DBS 770 Ultimate

Η ναυαρχίδα της Aston Martin, η τελευταία που βασίζεται αποκλειστικά σε κινητήρα εσωτερικής καύσης, βρίσκεται πλέον κοντά στο τέλος. Οι Βρετανοί αποκάλυψαν την DBS 770 Ultimate, μία τελευταία, ειδική έκδοση, πριν τη διακοπή της παραγωγής της. Αυτή προγραμματίζεται να παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 499 αυτοκινήτων, 300 εκ των οποίων κουπέ και άλλα 199 κάμπριο.

Με στόχο να επιτευχθεί ένα εμφατικό φινάλε, οι άνθρωποι της εταιρίας φρόντισαν να ενισχύσουν την DBS 770 Ultimate με μία σειρά από καλούδια. Αρχικά επενέβησαν στην εξωτερική εμφάνιση, προσθέτοντας ένα πιο επιθετικό μπροστινό splitter και ένα μεγαλύτερο πίσω αεροδυναμικό διαχύτη. Παράλληλα πρόσθεσαν το σχετικό ταμπελάκι με τον αριθμό παραγωγής και την έκδοση και κατόπιν επενέβησαν σε αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης και κινητήρα.

Αναφορικά με τον τελευταίο, παραμένει ο θηριώδης V12 των 5,2 λίτρων με την περιεχόμενη γωνία των 60 μοιρών. Έχει δεχτεί όμως μία αύξηση 7% στην πίεση του τούρμπο και βελτιώσεις στο σύστημα εισαγωγής αέρα. Έτσι αναβάθμισε την ισχύ του στα 770 PS/ 6500 rpm, καθιστώντας την DBS 770 Ultimate ως την ισχυρότερη Aston Martin (βασισμένη αποκλειστικά σε ICE) που κατασκευάστηκε ποτέ. Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η αποδιδόμενη ροπή, όπου σκαρφαλώνει στα 900 Nm από τις 1800 rpm και παραμένει σταθερή μέχρι τις 5000 rpm.

Όλη αυτή η ισχύς περνάει σε ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF και κατόπιν σε ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Οι μηχανικοί της φίρμας έχουν φροντίσει ώστε να μεταβάλλουν τη βαθμονόμηση της μετάδοσης και να ελαχιστοποιήσουν τον απαιτούμενο χρόνο για την αλλαγή των σχέσεων.

Από εκεί και πέρα, βελτιώσεις συναντάμε στο σύστημα διεύθυνσης αλλά και στη δομή του αυτοκινήτου, που έχει ενισχυθεί σε συγκεκριμένα σημεία ώστε να προσφέρει πιο απόλυτη αίσθηση. Μπροστά η στρεπτική ακαμψία έχει αυξηθεί κατά 25% ενώ συνολικά στο πλαίσιο κατά 3%.

«Όταν μια εμβληματική γενιά μοντέλων φτάνει στο τέλος της παραγωγής, είναι σημαντικό να σηματοδοτήσουμε την περίσταση με κάτι ιδιαίτερο. Στην περίπτωση της DBS 770 Ultimate δεν έχουμε κάνει οικονομία σε τίποτα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι η τελική έκδοση της ναυαρχίδας της τρέχουσας σειράς είναι η καλύτερη, από κάθε άποψη. Δεν είναι μόνο η ταχύτερη και ισχυρότερη DBS στην ιστορία μας, χάρη σε μια ολοκληρωμένη σειρά βελτιώσεων στο κιβώτιο ταχυτήτων, στο σύστημα διεύθυνσης, στην ανάρτηση και στη δομή του αμαξώματος. Είναι επίσης και η καλύτερη στην οδήγηση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Chief Technology Officer της Aston Martin, Roberto Fedeli.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.