
Η αλήθεια είναι πως το περιμέναμε πέρυσι. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις που τα χρονοδιαγράμματα δεν τηρούνται κατά γράμμα. Η ουσία όμως είναι πως τα τελευταία δημοσιεύματα από την Ιαπωνία αναφέρουν πως το μικρό Toyota Land Cruiser θα παρουσιαστεί το 2025.
Όλα ξεκίνησαν το 2021 στο Kenshiki Forum, όταν ο ιαπωνικός κολοσσός τράβηξε το κάλυμμα από το Compact Cruiser EV. Ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που θύμιζε σε μεγάλο βαθμό το Land Cruiser σε σμίκρυνση.
Το εμβληματικό off-roader της Toyota έχει περάσει αισίως στην έβδομη γενιά, διατηρώντας στο ακέραιο όλα όσα το καθιέρωσαν στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού. Η Toyota όμως, παρά το γεγονός ότι επί της ουσίας διαθέτει τουλάχιστον ένα SUV σε όλες τις ανταγωνιστικές κατηγορίες της αγοράς δεν επαναπαύεται.

Η ιδέα άλλωστε της παραγωγής ενός πιο κόμπακτ Land Cruiser δεν είναι καινούργια αλλά, όπως προείπαμε υπάρχει εδώ και χρόνια στο μυαλό των ιθυνόντων της εταιρείας. Η αγορά άλλωστε δείχνει πως τα SUV συνεχίζουν τις υψηλές πτήσεις στον εμπορικό στίβο των πωλήσεων.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Suzuki Nomade, η 5θυρη εκδοχή του Jimny, που σε μόλις τέσσερις μέρες ξεπέρασε τις τις 50.000 παραγγελίες. Και ουσιαστικά ξεπούλησε! Όπως έγραψε πρόσφατα, το ιαπωνικό περιοδικό Best Car, η επιτυχία του Suzuki Nomade φαίνεται πως επισπεύδει την είσοδο του μικρότερου Land Cruiser στην γκάμα της Toyota. 
Και αυτό, τουλάχιστον σε πρώτη φάση θα γίνει με θερμικούς κινητήρες και 100% off road παρουσιαστικό. Και λέμε σε πρώτη φάση γιατί στο μέλλον δεν αποκλείεται να δούμε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού της γκάμας του Land Cruiser.
Ακόμη δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Πηγές από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου όμως θέλουν την Toyota να επιλέγει την χρησιμοποίηση του 4κύκινδρου βενζινοκινητήρα. Επίσης, αν λάβουμε υπόψιν την μέχρι στιγμής πληροφόρηση, το αυτοκίνητο δεν θα πατά στην πλατφόρμα GA-F των Land Cruiser 250 και 300. Κι αυτό γιατί η Toyota σκέφτεται να χρησιμοποιήσει σασί τύπου σκάλας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.