
Η Horse Powertrain, η κοινοπραξία της Renault και της Geely, αναδεικνύεται σε κεντρικό παίκτη της αγοράς κινητήρων σε μια περίοδο που η μετάβαση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθυστερεί σε πολλές αγορές.
Η εταιρεία δημιουργήθηκε το 2022, όταν οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες αποφάσισαν να αποσχίσουν τις δραστηριότητές τους στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, και σήμερα στοχεύει να γίνει ο κορυφαίος κατασκευαστής κινητήρων παγκοσμίως έως το 2035, συνδυάζοντας την ευρωπαϊκή τεχνογνωσία της Renault με την παραγωγική δύναμη της Geely στην Κίνα.
Η Horse Powertrain παράγει πάνω από 8 εκατομμύρια κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων κάθε χρόνο για περισσότερους από 15 κατασκευαστές, μεταξύ αυτών Renault, Dacia, Volvo Cars, Nissan, Mitsubishi και Mercedes-Benz. Η κοινοπραξία παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις, από κινητήρες υβριδικών μονάδων έως μικρούς κινητήρες για ηλεκτρικά επεκτεινόμενης αυτονομίας (EREVs), υποστηρίζοντας τη στροφή των αυτοκινητοβιομηχανιών προς τα ηλεκτρικά.

Η ζήτηση για κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά συστήματα παραμένει ισχυρή, ειδικά σε αγορές όπου η ηλεκτροκίνηση αναπτύσσεται πιο αργά. Παράλληλα, μεγάλοι κατασκευαστές όπως η Porsche, η Ferrari, η Stellantis και η Ford επιβραδύνουν τη μετάβαση σε πλήρως ηλεκτρικά , διατηρώντας την αγορά για κινητήρες και υβριδικά μοντέλα σε υψηλά επίπεδα. Ο διευθύνων σύμβουλος της Horse, Matias Giannini, τονίζει ότι περίπου το 50% των νέων αυτοκινήτων το 2040 θα είναι EVs, αλλά δεκάδες εκατομμύρια υβριδικά αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να χρειάζονται κινητήρες. Η στρατηγική της Horse Powertrain επιτρέπει στους κατασκευαστές να επικεντρωθούν στην ηλεκτροκίνηση, παρέχοντας ταυτόχρονα κινητήρες υψηλής απόδοσης και συστήματα μετάδοσης για υβριδικά και συμβατικά οχήματα. Η εταιρεία εξετάζει περίπου 100 έργα σε διάφορους τομείς, από αυτοκίνητα και σκάφη έως κατασκευαστικό εξοπλισμό και drones, ενισχύοντας τη θέση της ως βασικός προμηθευτής κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης. Παρά τις αμφιβολίες ορισμένων ειδικών, η Horse Powertrain επιβεβαιώνει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης παραμένουν κρίσιμοι για τις επόμενες δεκαετίες, ενώ η συνεργασία Renault-Geely και η συμμετοχή της Saudi Aramco διασφαλίζουν την αξιοπιστία και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.