
Το Hyundai Crater αποτελεί μια σαφή ένδειξη της πρόθεσης της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας να δείξει πιο «σκληρό» προφίλ στην εκτός δρόμου οδήγηση. Ναι, υπάρχουν τα τετρακίνητα Tucson και το θηριώδες Santa Fe, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θεωρούνται κατάλληλα για πραγματικό off-roading.
Το Hyundai Crater δείχνει εντυπωσιακό, φορώντας off-road ελαστικά 33 ιντσών, προστατευτικές ποδιές, γάντζους ρυμούλκησης και έξι βοηθητικά φώτα στην οροφή. Η συνολική σχεδίαση θυμίζει κάτι από Dacia Bigster, φυσικά με τις pixel πινελιές που χαρακτηρίζουν τα σημερινά Hyundai.

Αν παρατηρήσεις προσεκτικά τα ανοδιωμένα άγκιστρα στον μπροστινό προφυλακτήρα, θα εντοπίσεις μια μικροσκοπική φιγούρα που οι σχεδιαστές αποκαλούν «άνθρωπο του κρατήρα». Το εσωτερικό είναι εξίσου εκκεντρικό. Αντί για ένα παραδοσιακό ταμπλό, υπάρχει μια κυλινδρική δομή που «κρέμεται» από δύο ιμάντες. Τέσσερις μικρές, αφαιρούμενες τετράγωνες οθόνες εμφανίζουν widgets όπως το Spotify και μπορούν να αφαιρεθούν πλήρως από το αυτοκίνητο. Πλαισιώνονται από μοναδικά φωτιστικά στοιχεία που βάφουν την καμπίνα σε ζεστή απόχρωση σκουριάς-πορτοκαλί. Τα καθίσματα και η κεντρική κονσόλα υιοθετούν μια νέα τεχνική σχεδιασμού: κάθε σημείο επαφής είναι τυλιγμένο σε μαλακά, καμπυλωτά υλικά -χωρίς ορατά σκληρά πλαστικά. Η Hyundai δεν αποκαλύπτει πολλές μηχανικές λεπτομέρειες, λέγοντας μόνο ότι το Crater είναι ηλεκτρικό. Πιθανότατα βασίζεται στη μπαταρία 84 kWh του Ioniq 5 και στη διάταξη διπλού ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το Crater φαίνεται να έχει πραγματικές off-road δυνατότητες, πέρα από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα επιθετικά ελαστικά. Στο εσωτερικό υπάρχουν χειριστήρια για «κοντές» σχέσεις και κλείδωμα διαφορικού. Προφανώς μια προσομοίωση των χαρακτηριστικών που προσφέρουν τα παραδοσιακά θερμικά 4×4. Δυστυχώς, η Hyundai δεν σχεδιάζει να προσφέρει το Crater στην αγορά ως αντίπαλο του Ford Bronco ή του Jeep Wrangler, τουλάχιστον στη σημερινή του μορφή. Αν όμως τέτοια πρωτότυπα αποτελούν πηγή έμπνευσης, κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να φέρει το μέλλον.

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.